Hoi Allemaal! Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en voel me echt compleet anders dan bij de 1e! Bij mijn 1e voelde ik me echt vreselijk! met 7 weken kon ik geen broek meer dicht krijgen, heb 9 maanden lopen spugen tot de dag van de bevalling, had veel buikpijn, last van mn heupen, doodmoe, uitslag, nou ja zeg maar alle symptomen en flinke last! Maar nu!!! Ik ben wel wat misselijk geweest heb 1 keer gespuugd, ben wel ietsje moe maar niet extreem, heb alleen beetje last van me borsten, ik pas me broeken nog, ja me werkbroek zit ietsje strakker maar thats it! Soms twijvel ik of ik wel echt zwanger ben! (nou twijvel: 3 echos gehad allemaal goed (na miskraam) en zelfs hartje ook gehoord! dus tis meer dat ik het soms ff vergeet ) Herkennen mensen dit?? Gr. een soms wat onzeker mama
ja hoor, bedacht me vanmorgen nog dat deze zwangerschap tot nu toe een stuk relaxter verloopt dan de vorige. Maar ik krijg nu ook een heel ander kindje
Owww jee wat leuk! Ondanks dat het me echt totaal niet uitmaakt wat we krijgen lijkt een meisje me wel erg leuk! Veel mensen verwachten bij mij nu ook het andere geslacht, maar dat zegt natuurlijk allemaal niets x
Helemaal! Nu was mijn eerste zwangerschap ook geen ramp om te beginnen maar leuk vond ik het zeker niet. Nu met de tweede (inmiddels alweer bijna 34 weken onderweg!) gaat alles zoveel makkelijker en fijner.. het gaat gewoon super goed. Ik geniet echt meer van deze tweede zwangerschap (hoewel... ik moet eigenlijk zeggen dat ik er eigenlijk gewoon minder mee bezig ben en dat het dus voorbij vliegt)
Ja het kan dat je je helemaal anders voelt. Ik had bij de eerste juist geen misselijkheid maar wel veel last van mijn bekken ( banden et cetera) Maar nu juist de eerste 16 weken erg misselijk maar dus niet die bekken klachten. Ik draag ook anders. Meer in een punt. Bij de eerste was het meer om mijn heupen. Ik kon me bij de eerste goed concentreren maar nu helemaal niet.
Ik heb dit al heel de zwangerschap. Zelfs nu moet ik mezelf bij wijze van knijpen en zeggen; Hey je bent zwanger! Ik heb tot nu toe een super gemakkelijke zwangerschap gehad en ik ben nog hartstikke actief. Geen kwaaltjes of pijntjes. Ik voel mijzelf fit en licht en ben de hele dagen bezig, zonder dat ik daar de volgende ochtend of op het eind van de avond last van heb.
Bij mij is dit me 4de zwangerschap,en ik voel me goed ziek,misselijk spugen...en bij me andere 3 zwangerschappen ging ik er fluitend doorheen En nu ...blehhh voel me zo ziek Maar wel super blij
hoi hoi K moet wel zeggen dat ik wat sneller moe ben dan normaal, maar soms denk k bij mezelf van "huh ik ben toch zwanger????" Ik word er echt zo onzeker van soms snap ik er niets meer van ben blij als ik de baby voel en weer een echo krijg de 9e x
Ik voel me ook zo anders als bij de eerste. Nu weet ik wat misselijkheid is!!! heb bij de eerste zwangerschap ook een dagboekje bijgehouden, als ik dat nu vergelijk met elkaar herken ik echt helemaal niks meer!
deze 2de zwangerschap is juist erger bij mij heel de zwangerschap misselijk,grieperig,maagzuur terwijl ik tijdens de zwangerschap van lorenzo alleen in het begin misselijk was