heeft iemand er al wat van gehoord? op de site van de belastingdienst staat dat je vanaf augustus hem kan verwachten maar het is al weer oktober en heb nog niks gezien of gehoord. wie wel?
Ja ik heb hem gisteren ontvangen van 2007 dan. Zorgtoeslag dan Dus ga er vanuit dat die dan onderweg zijn
Wij hebben vorige week die van zorgtoeslag ook gehad. Moet alleen nog gestort worden maar daar moet je altijd wel een tijdje op wachten.
oh nee he :s ik zit er totaal niet op te wachten heb nog gedonder van het jaar ervoor pfff gaan we weer let maar op... en ze snappen er geen knars van als je belt en steeds beloven we bellen terug we zijn alweer 2 weken verder e 6 telefoontjes !
Niets ontvangen nog,maar wel een vraagje: Moet je nu voor volgend jaar weer opnieuw aanvragen of loopt het gewoon door?
Het loopt door. Maar let op of je verzamel inkomen inmiddels niet is veranderd. Heb je een huis gekocht, of juist verkocht. Daar stijgt of daalt je verzamel inkomen van. Loonsverhoging enz.
Als je een huis hebt gekocht daalt je verzamelinkomen meestal juist, doordat je meer hypotheekrenteaftrek hebt. Als je het hebt verkocht stijgt het alleen als je er geen nieuwe woning voor terug hebt gekocht, of wanneer je een woning hebt gekocht met een lagere hypotheek.
Ik heb hem vorige week gehad, over wat ik vorig jaar heb terug gekregen en over zorgtoeslag. Allebei klopte