Wil hier verder niet teveel over vertellen maar ja tegen iedereen waar we bewijs van hadden. Maar niet iedereen hoefde voor te komen. 1 vrouw overleed dus was de man die moest verschijnen. je kunt smartegeld eisen , maar ja ze hebben zelf geen cent. Dus proceskosten waren ook voor ons. Ja het is heftig en soms weleens zwaar om er mee om te moeten gaan. Maar we hebben ooit de hoop gehad op kinderen, heb mogen rondkijken in baby winkels, en vooral mogen dromen. dat was voor ons al heel veel waard. Wij hebben beiden een nieuwe eigen leven, mijn ex heeft een zoontje en gun ik hem van harte. En ik geniet langzaamaan van het leven.
Heb zelf nog een heel sterke kinderwens.. maar als een van mijn zusjes ooit een draagmoeder nodig zou hebben vanwege medische redenen dan sta ik daar zeker open voor. Of ik het ook voor een vreemde zou kunnen.. mm.. daar ben ik nog niet over uit.
Wat erg!!! En in Nederland mag een draagmoeder niet eens geld vragen, ze doet het uit niet commercieel oogpunt en er mogen alleen onkosten (reiskosten, ziekenhuis kosten) worden vergoed, dus helemaal bizar als het zo gespeeld is zeg. Sterkte, vreselijk dat je zoiets is aangedaan.