Mijn vriend heeft er geen last van. Ik kan hem sowieso niet dragen. Maar de dragers die jullie bedoelen is voor ons zoontje niet te doen. Die heeft het er veeeeeel te warm in dan. Was al met de dragers die we voor hem als baby hadden. Geen ruimte tussen de lichamen zorgde ervoor dat hij enorm ging zweten en het er erg warm in kreeg. Dat is met 20 graden al niet meer te doen.
Bedankt ik weet nu voldoende De ergonomische dragers is niet wat ze zoeken, in italie kan het 40 graden zijn en is erg erg warm dan voor rug en kind en er zit geen zonnescherm bij Die deuter is indd wat ze zoeken!
Handig ja! (gek genoeg kan ik nooit dit soort adresjes hier in de stad vinden, waar je ff langs kan om op te halen).
Ook wij dragen onze beide zoons (oudste 3,5) lekker in een Tula. Even uitrusten als z3 moe zijn van het wandelen, om beter overzicht te hebben dan in een kinderwagen of lopend tussen de benen van lopende volwassenen, om prikkels te beperken en om gewoon ff lekker bij papa of mama te zijn. Heerlijk!!
Wij hebben een deuter kid comfort 2. Fijne rugdrager. Inderdaad moet je hem goed afstellen, maar dan draagt hij ook goed. Zorg wel dat je kind niet teveel naar achteren zit, maar dat is dus afstellen.
Ik zou ook zeker voor een ergonomische drager gaan ipv een frame drager. Ik heb zelf een boba maar zou dolgraag een tula toddler willen. O en mijn zoontje loopt prima..maar dit is ideaal.
Wij hebben er 1, maar wij maken dan ook flinke bergtochten, waar we ook bagage meenemen in die rugdrager (daar is ook ruimte voor ), voor gewoon een dagje strand of stad vind ik hem wat too much.
Deze hebben wij ook! Heerlijk ding! Tip: als je dat bandje (boven zijn knie recht naar boven ) strakker aantrekt, draagt hij een stuk lichter, dan hangt het gewicht veel minder naar achteren.
Wij hebben als ergonomische drager een rose & rebellion, maar ik heb ook een frame drager de Deuter kid comfort. Gekocht voor 25 op MP. Want als het heeel heeel warm is en je zweet je te pletter dan vind ik een framedrager toch echt fijner dragen, zeker met zo'n afdakje erop dat ze in de schaduw zitten.