Help, zal ik testen? Onduidelijk met onregelmatige cyclus!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alex1982, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Zie mijn banner hieronder. Geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Volgens mij word dit wel mijn langste cyclus tot nu toe. Was een tijdje af "van het ermee bezig zijn" maar ben weer geland in de wereld van zwanger worden. Dus vanaf volgende maand maar weer eens ovu.testen gebruiken aangezien wij niet iedere week 3 sex hebben!

Ben aan het twijfelen, zou ik een test gaan halen (kruidvat zit om te hoek) of zou ik wachten? Heb vrijdag en zondag een test gedaan, negatief. Heb geen zwanger gevoel (ben nog nooit zwanger geweest, maar toch)! Help, wat zal ik doen?

PS: heb dus geen ochtendurine

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee, lastig hoor.

Als je het niet zeker weet, maak je jezelf misschien alleen maar gek met testen. Ik zou nog tot eind van de week wachten en als je dan nog niet ongesteld bent er nog een testje tegenaan gooien. In ieder geval heeft elke dag testen geen zin.

Succes, Mama in spe.

3. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad ook even wachten met testen... en het klinkt natuurlijk onmogelijk dat ik dit nu zeg.. maar probeer het even los te laten..:) Het kan ook zijn doordat je er teveel mee bezig bent en stress hebt, dat het niet komt.. als je na een week nog steeds niet ongi bent geworden zou ik een test doen.. mocht hij dan weer negatief zijn ga je gewoon naar de dokter.. Teminste, dat zou ik doen. ;)

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik ken het probleem, ik had ook zaterdag ongesteld moeten worden maar helaas.......
    donderdag een testje gedaan, licht streepje te zien
    vrijdag en zondag negatief getest
    en gister middag weer negatief
    dus heb besloten te wachten tot het weekend
    als ik dan nog negatief test weet ik het niet meer .......
    moet maandag naar de gynocoloog (ivm endometriose onderzoek) en dan ga ik het daar aangeven want als ik ongesteld had geworden zou ik voor een kijkoperatie gaan
    ik heb wel allerlei kwaaltjes maar of het een zwangerschap is??????
    de tijd zal het ons leren ;)

5. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het probleem ook ik heb hele onregelmatige cyclussen.
    Ik heb nu wel een aantal symptomen dat ik zwanger zou zijn.
    Gisterochtend een test gedaan maar die was natuurlijk negatief.
    Dus ik probeer donderdag of vrijdag weer te testen maar dat vind ik SUPER moeilijk om te wachten.

6. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

Bedankt allemaal. Ik had ondertussen al besloten om te wachten tot vrijdag. Ik ben die dag ook vrij, dus dat is fijn. Mocht ik nog langer kunnen wachten dan tot zaterdag, want dan is mijn vent er ook bij.
    Nu is het ook niet meer zo moeilijk omdat ik aankomende dagen moet werken. Vandaag werkte ik thuis en dan is het verleidelijk om naar de kruidvat op de hoek te lopen. Maar de komende dagen gaat het niet lukken, dus komt goed!

PS: Miffy, de ene keer denk ik dat ik klachten heb, maar ben bang dat ik ze zelf crieeër in mijn hoofd :)
    Het enige aanwijsbare zijn mijn borsten. Deze doen zeer en mijn tepels (sorry details) zijn echt enorm groot, vriendlief noemt het spiegeleiren.....En bedankt, schat ;)
    Verder helemaal niks.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb pas 2 cyclessen gehad na het stoppen van de pil
    en het is de eerste keer dat ik "symptomen" heb
    wat me vind vandaag opvalt is dat mijn tepel ook iets groter word (goed te zien aangezien ik op de rand van mijn tepelhof een operatie liteken heb zitten)

Deel Deze Pagina