Hallo Lieve allemaal, Het is allemaal nog een beetje vroeg maar tja kan het niet tegenhouden....ik ben op zoek naar een hele leuke luiertas! De vorige zwangerschap was niet gepland en het is een beetje een saaie grijze luiertas geworden....en nu wil ik eigenlijk een hele leuke!! Hebben jullie tips en foto`s natuurlijk xxx
Wij hebben een Hoppop luiertas die ik IDEAAL vond. In het begin gewoon de ruimt die ik nodig had en vanaf dat hij kon zitten een stoeltje die je goed stevig op gewone stoelen kan binden. Ik heb mijn beste vriendin er al 1 beloofd als ze zwanger wordt. Heb geen dag spijt gehad. Wij hebben een simpele versie, maar je hebt ook verschillende kleuren en motieven, dus je kan je lol op.
Gefeliciteerd! Ik heb een fijne luiertas van little company Alle Bedrijven Online: Luiertas Little Company Suede Look Grijs: Lifestyle van Presentshome
Dat lijkt me erg handig!,,vooral omdat ik er nog 1 straks die vast ook niet uit de luiers is hihi!thanks....welke type heb je?
Wauw!deze is ook erg mooi!! ow ow vind het nu al moeilijk! hihi echt super bedankt...vind het echt super de tips!
Ik heb een oudere versie. Die is blauw met hokjes en er staat een koe enzo op. Deze: lief luiertas - Google zoeken
Hoppop - baby products, accessories and toys Deze alleen in een andere kleur en oudere versie. Echt helemaal super. Raad hem echt iedereen aan. Hij is ook na ruim anderhalf jaar gebruik nauwelijks versleten, alleen een beetje vies.
Ik heb een hele mooie en vooral handige van pasito a pasito. Ze hebben.die bij coccinelle.nl De beige lak is dat zeg maar Hij heeft het grote vak verdeeld in 2 wat ik super handig vind. Ook zitten er nog 2 vakken voor en achter. In de 2 grote vakken zitten nog extra ritsjes. En dan voorop zitten kleine vakjes die verdeeld zijn in 2 per dingetje zeg maar Haha. Ook zit er bovenop een klein vakje voor je telefoon? Ook erg handig. Geen telefoon meer zoeken in het grote vak
Ik had een leuke van Oilily gezien, kost ie 170 euro!! Ammenooitnie dus hè, hahaha :') . Heb hier nog een oude van Oilily liggen, moet alleen een nieuwe rits is, denk dat ik dat maar doe, haha. Scheelt weer geld .
Ik heb deze: Babymoov Baby Style Tas Babychic | Verzorgingstassen | Baby-Dump Hele fijne tas, ben er heel blij mee!
vindt de Beaba Milaan helemaal geweldig...voor mezelf dan. Als ie straks nog heel is na alle luiertafereelen blijf ik m ook lekker voor mezelf gebruiken
Ik heb er een van Pacapod, hij lijkt me echt super handig, vooral omdat je de kleine tasjes die erin zitten los mee kunt nemen of zelfs los aan de kinderwagen kunt hangen: Pacapod Napier | funky print baby bag | wipe clean tote bag
Wauw wat een leuke tips allemaal, jullie zijn me echt super aan het helpen!heb al een paar leuk potentieele luiertassen gezien Maar ben er helaas maar 1 nodig hihi! Vind het echt super dat jullie me zo willen helpen!