Heleboel pogingen gedaan maar ze trekt alles gelijk van haar hoofd. Dus op het heetst Vd dag zo min mogelijk naar buiten (slaapt ook rond die tijd dus dat is makkelijk) en haar speelhoek in de tuin is onder het zonnescherm
Misschien is het inderdaad alleen maar mazzel, maar ik denk dat vlak voor het fietsen ook goed was. Daardoor afgeleid en liet hij alles op. En dat zorgde weer voor gewenning.
Ja, hier een zonnebril. Petje is maar net hoe haar pet staat 😂 soms laat ze maar zitten maar soms ook niet. Gelukkig heeft ze haar vaders huid die niet snel verbrand en smeren we haar met regelmaat helemaal in...
Als we gaan fietsen draagt mijn dochter een zonnebril. In de buggy doe ik de kap omlaag. Ik hou haar zoveel als mogelijk uit de zon.
Altijd ingesmeerd met factor 50 én een petje op. Ze zit nu vooral nog in de kinderwagen, dus nekje afschermen met klep nóg niet echt nodig. Zonnebril hebben we wel al in huis, maar is nog iets te groot. Voor de gein al wel opgezet en ze heeft wel degelijk al door dat dat donkere prettig is aan haar ogen .
Zonnebril wordt hier meteen weer afgetrokken. Heb wel een petje voor haar, en op de kinderwagen gaat de parasol er op .