Feestje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brabantse1982, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi allemaal,

Zaterdag hebben wij een feestje thuis waar heel veel mensen komen (30-40), echt een huis vol. Hebben jullie tips om het voor mn kleine meisje van 10 maanden zo goed mogelijk te laten verlopen? Ik wil niet dat iedereen aan haar gaat zitten bijv...en rustig even apart met haar eten...is dat overdreven?

Ik hoor graag van jullie,

een onzekere mama die spijt heeft van het feestje ;)

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik kijk wat de kinderen zelf willen, ze gaan gewoon naar bed en ik geef ze aan iemand waar ik de kids aan toevertrouw, bv mijn schoonzussen of mijn moeder of zo! ik merk als je je niet te druk om maak en beetje ritme aan houd, dan gaat het prima.
    Eten laat ik altijd geven door een schoonzus of zo, scheelt mij weer en ze vinden het geweldig!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Is het een dag lang of bv middag/avond? Idd je normal dag indeling lekker proberen aan te houden, niet teveel van arm tot arm. Als het te druk lijkt even met ze naar boven of wandelen?

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb in september een feestje gehad met iets van 20 man en veel wilde kids.. Ik heb haar zelf gewoon eten gegeven. Op een rustige plek. En heb haar boven uiteindelijk het flesje gegeven voor het slapen gaan.. Ze hebben ze maar even pech;) Je vriend/man kan het dan wel even overnemen toch?

Ik heb wel gemerkt dat ze overprikkeld was.. Maar dat is ze hier heel snel;)

Oh ja; ik gaf haar tussen door ook af en toe wat aandacht en liet haar ook niet bij iedereen zitten hoor.

Deel Deze Pagina