ja wel, je hebt wel hele leuke en niet tokkieachtige cargo joggingbroekjes.voor spelen, in speeltuin, vroeg in de ochtend lekker makkelijk voor ze.
Ik vind jogging broekjes niet tokki achtig. Hangt van het soort jogging broekje af. Die van noppies vind ik erg leuk. Maar die trainigspakken broeken, die vind ik vreselijk. Hier heeft hij ook wel eens zijn joggingbroek nog aan als we even snel naar de winkel moeten. En met wandelen in het bos doe ik het ook wel eens. Nu zelfs met zijn regenlaarsjes erover als we naar het bos gaan.
Hier eigenlijk hetzelfde! Ik heb ook een jongens-peuter en daarvoor geldt hetzelfde, behalve dan van de rokjes/jurkjes .
hier ook altijd joggingbroekjes voor de oudste gehad. kan ik straks weer mooi gebruiken voor de jongste. Als we naar buiten gaan deed ik wel een spijkerbroek aan, maar binnen en bij lange autoritten, lekker een joggingbroek. Zit/speelt gewoon veel lekkerder lijkt me. Alhoewel mijn oudste nu steeds thuis liever een spijkerbroek aan wil Ik draag zelf ook het allerliefst een joggingbroek maar ik ga er niet mee naar buiten
Thuis heeft mijn meisje altijd makkelijke kleren aan... Als we de deur uit gaan leuke meisjes kleren.
Meestal is zijn broek aan het eind van de dag wel vies, maar als het niet vies is dan krijgt hij de broek rustig nog een dag aan met een ander shirt. Shirts blijven nml nooit schoon. Als ik iets niet hoef te wassen dan gooi ik het echt niet in de was, heb was genoeg nml!
Nooit, ik hou niet van joggingbroeken voor kinderen. Ik heb geeneens een joggingbroek voor haar trouwens. Uit bed krijg ze haar pyjamabroek aan en overdag is ze altijd netjes aangekleed, elke dag. Jurkje, rokje, 3/4 broekje of bermuda broekje, dat is het enige wat ze draagt.
Alleen heel soms als ze net uit bed zijn. Verder nooit. Ook thuis gewoon leuke mooie kleertjes aan. Dochter altijd een jurkje/rokje en zoonlief een spijkerbroek
Hier heeft ze er 1. In de winter draagt ze die in bed bij de oppas omdat het daar erg koud is boven. En waren beide een keer ziek, toen heb ik haar er ook 1 aangetrokken. Verder gaat ze meestal gelijk in de kleren en anders loopt ze 's morgens wat langer in haar pyjama. Overigens vind ik het pakje wat je liet zien wel erg leuk!
Onze zoon heeft regelmatig een zachte broek/joggingbroek aan. Hij is hartstikke beweeglijk en dat lijkt me lekker zitten voor hem. Ik vind de broekjes die wij hebben zeker geen 'Tokkie'-broeken Ook als we naar buiten gaan heeft hij vaak zo'n broek aan. Hij is niet zo van het aan- en uitkleden dus ik ga hem echt geen andere kleren aantrekken als we naar buiten gaan. Als de broek aan het eind van de dag nog schoon is, krijgt hij hem de volgende dag rustig nog een keer aan. Maar dat komt zelden voor...
Mijn meisje van 14 maanden heeft regelmatig lekker zon loszittend broekje aan kan ze heerlijk kruipen. Ik heb 2 "joggngbroekjes" van de hema roze en paars die hebben ook mooi coupenaden icm een mooi shirtje. Naar buiten heeft ze toch lekker de beenjtes in de voetenzak dus geen kip die het ziet Ze heeft zowiezo vaak broekjes aan, staat zo lekker stoer. (ook wel jurkjes hoor) ik heb zelf ook meestal een broek aan dus waarom zij niet
Als we binnenblijven wel, zit lekker (heb er dan zelf ook 1 aan, haha) Maar naar buiten worden de spijkerbroekjes en rokjes weer uit de kast getrokken.
blijkbaar ben ik een van de weinigen, maar hier heeft ze vaak van die zachte broekjes aan. ook vaak een legging (is een meisje he..). het lijkt me veel lekkerder zitten voor haar. pas nu het kouder is heb ik weer eens een spijkerbroekje gekocht, meer omdat ik het anders te koud vind buiten. ik hou trouwens niet zo van pakjes.. vindt ze nooit zo mooi. dus vaak gewoon een zacht broekje met een leuk shirtje
Ja zeker. Ik vind sportieve kleding sowieso leuk voor jongens ( en ook mannen) Maar voor een meid vind ik het ook zeker erg leuk. Mijn dochter heeft in de winter ook vaak een joggingbroek aan als we nergens naartoe gaan.
Mijn zoon had heel vaak jogging broekjes aan. Maar dan wel mooie/nette van claesen's of little label of imps&elfs. Vind ik niet tokkie achtig. Mijn dochter draagt ze nu ook weer. Maar zij draagt ook vaak legging/jurkje, maar dan ook van soepele stof meestal. ik doe/deed mijn dreumesen juist bijna nooit een spijkerbroek aan, leek mij niet zo fijn kruipen en leren lopen.
Mijn zoon zit in maatje 74 en klimt en klautert overal. Hij draagt dus lekker joggingbroekjes. Als we ergens op visite gaan, doe ik hem meestal een ander broekje aan. Ik vind joggingbroekjes echt niet Tokkie- achtig. Net wat je er zelf van maakt. Heerlijk toch voor zo'n kleintje een rekbaar broekje. En zijn mama draagt ook lekker vaak trainingsbroeken, want ik ben sportdocent! haha
Nooit (alleen na ongelukjes als reserve kleding). Joggingbroeken zijn om in te sporten in mijn optiek.
Helemaal mee eens! Zeker de eerste maanden. Nu draagt hij wel iets vaker een ander soor broek. Maar voor zo'n kleintje die alleen maar ligt vind ik het juist lekker om zachte broekjes te dragen! En idd, het zijn geen Tokkie broekjes, maar Imps & Elfs of Mexx ofzo. Hoewel er ook wel eens een Hemaatje tussen zit, maar dat is dan een stoere met zakken. Hier echt geen Tokkie mannetje hoor! En die je gekocht hebt is leuk!