Draagt jullie dreumes vaak een joggingbroek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter heeft ze alleen thuis aan. 's avonds na t douchen of als we thuis blijven. Ik heb t zelf thuis ook aan zo s avonds na t douchen dus vind t voor haar ook fijner zitten dan al die strakke kleding. Naar buiten doe ik t niet.

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Finn heeft ook nooit een joggingbroek aan gehad...vind het echt niet mooi staan.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Owen heeft eigenlijk alleen maar joggingbroeken aan. Dit omdat hij spijkerbroeken niet wil maar ook veel spijkerbroeken past ie niet.
    Hij is zo groot en zwaar. Krijg 'n spijkerbroek niet over zn dikke pamperkont :p

Dussss.... Owen heeft altijd een joggingbroek aan.
    Oudste eigenlijk nooit.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn zoontje heeft bijna altijd een joggingbroekje aan. Staat juist stoer:) En dan geen sjompie/tokkie broekjes maar gewoon een stoer en sportief joggingbroekje. Voor netjes trek ik hem altijd een spijkerbroekje aan maar voor gewoon thuis en op het kdv een lekker broekje. Hij is zo'n aapje, klautert overal op. Dan zit dat wel zo lekker.
    Hij heeft vandaag naar het kdv een zwart joggingbroekje, stoer donkergrijs vest en zwart/grijze shoesme-sneakertje. Te cute:)

Dochter had vroeger ook regelmatig een joggingbroekje aan, dan wel alleen thuis. Op een of andere manier lijkt het bij haar nu dus wel tokkie-achtig. Maar bij haar zit een maillot of legging met jurkje/rokje net zo lekker dus doen we dat.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh jawel hoor, de jongste heeft er 3 ofzo van de H&M.
    Lekker makkelijk met een longsleeve er boven. Maar is alleen als we thuis een lambal dagje hebben. Lekker toch?

6. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft ook echt weleens een joggingbroekje aan. Ze heeft er 2 van de H&M en ze heeft een Adidas joggingpakje. Vind het, als je het leuk combineert echt wel leuk /stoer staan. Ik doe het wel vaak als we een lekker thuis dagje hebben of we naar de speeltuin / ballorig gaan of gaan zwemmen.
    Niks mis mee hoor!
    En ik ben echt wel een meisjes moeder met rokjes, jurkjes, strikjes... :p

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier alleen op een dag dat we thuis blijven. Buiten nooit

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn kids hebben nooit een joggingbroek gehad. Soms bij een huisdag mogen ze wel hun pyjama broek aanhouden. Maar bijna altijd hebben ze toch kleren aan. Voor mijn zoon is dat een spijkerbroek en voor mijn dochter een legging met rok/jurk.

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als we gewoon thuis zijn dan heeft hij altijd lekker een joggingbroek aan, als we de deur uit gaan trek ik een spijkerbroekje aan.
    Joggingbroek zit gewoon ruimer/fijner.

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb inmiddels een peuter maar die houdt erg van tokkie/ joggingbroeken ;) Hij weigert soms zn spijkerbrok en moet ik liegen dat de joggingbroek in de was zit :)En is bovendien ook makkelijk met zindelijk worden. Ik durf het hem nog niet naar de opvang aan te doen, aar in het weekend laat ik het hem weleens dragen. Tis wel een beetje waar je het mee combineert. Als je het met een rugbyshirtje/ polootje doet dan kan het er nog best mee door vind ik ;) Lekker, een beetje kakkie juist! Zo'n heel pak vind ik niet zo...

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja, thuis en als we op reis zijn. Heb een Adidas pak voor de oudste. Zat (denk ik) heerlijk tijdens het vliegen. En als we naar Nederland rijden zijn we ook zo'n 6 uur onderweg en dan zit een joggingbroek denk ik het lekkerste. En het zijn geen wijde modellen. Heb wel leuke broekjes.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee, daniel heeft ze niet, lydia heeft er 1 gehade in maat 80 maar is een jongensding vind ik dus verwacht niet dat ze het aankrijgt (of het moert volgende winter passen als het heel koud is)

13. Hester

Hester Niet meer actief

Mijn oudste draagt wel eens (nette) joggingbroek, want dat is zo lekker makkelijk met naar de wc gaan op school. Hij vraagt er zelf om of hij die aan mag. Het is wel een nette, donkerblauwe.

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, dan zou ik hem zeker lekker die joggingbroek aantrekken!! Mijn zoontje is nog niet zo oud, maar heb hier ook hele leuke coole joggingbroekjes voor hem, beetje jaren 70 uitstraling, eerder het tegenovergestelde van de Tokkies al zeg ik zelf! Zal het hem nooit elke dag aantrekken, maar als we lekker thuis zijn, en hij kruipt hier rond, maar ook bij bv een boswandeling, gaat dat broekje lekker aan hoor!

15. Storm

Storm Niet meer actief

Ik snap überhaupt niet wat er zo tokkie-achtig aan joggingbroekjes is. Je hebt zulke leuke joggingbroekjes tegenwoordig.

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.917
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De eerste paar maten heeft ons zoontje sowieso alleen maar van die zachte kleertjes gehad. Vanaf het moment dat hij spijkerbroekjes e.d. draagt heb ik ook altijd wel joggingbroekjes voor hem gehad. Gewoon effen,want die strepen langs de zijkant vind ik persoonlijk niet zo mooi. Die joggingbroekjes zitten toch veel lekkerder dan een spijkerbroek bij zo'n kleine kruiper! Hij heeft dus hier geregeld een joggingbroek aan als we thuis zijn maar ook als hij naar de gastouder gaat hoor. Hij hoeft geen modeshow te winnen, hij hoeft alleen maar lekker te kunnen spelen en kruipen ;).

Als ik met hem wil "showen" trek ik hem altijd wel een leukere broek aan hoor. Dus als ik even op mijn werk langsga of als we ergens op visite gaan. Maar als we op een "thuisdag" toevallig een naar de supermarkt moeten, ga ik hem echt niet omkleden als hij een joggingbroek aanheeft.

Terwijl ik er zelf (buitenshuis) niet dood in gevonden zou willen worden, haha.

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bekijk bijlage 192824

Mijn zoontje heeft veel zachte broekjes aan,de "jogging"broekjes van de Hema zijn favoriet,nog even en hij past er helaas niet meer in! Ik begrijp juist niet waarom een kindje altijd in een spijkerbroekje ofzo moet,vooral als ze nog zo klein zijn en heel de dag liggen.Zelfs bij spijkerbroekjes ofzo kijk ik of het soepele stof is,als je heel de dag aan het spelen en klauteren ben zit dat tozh gewoon het lekkerst!

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat dat tokkie achtig gevonden word bij een kleintje!!!
    Je hebt echt hartstikke leuke joggingbroekjes.
    Hier loop zoonlief er niet wekelijks mee rond maar straks krijgt hij zijn bmr prikjes en dan gaat hij lekker met een leuk joggingbroekje mee naar buiten naar het cb!
    En ook gerust nog mee naar de supermarkt, of naar opa en oma. Waarom moet een kind altijd netjes in de kleren steken en niet lekker in een makkelijk, warm broekje. Ik vind het juist ook erg stoer staan bij hem, lekker eigenwijs.
    Zijn vader loopt ook heel de dag in een trainingsbroek! Geen tokkie maar gymdocent! Dan zouden veel mensen mijn man ook een tokkie vinden als ze hem buiten op straat zien! Haha, zal het is tegen hem zeggen!

Dus sneeuw, laat je niet leiden door wat andere zeggen maar trek je kind lekker een joggingbroek aan als jij dat leuk vindt! Speelt, loopt, rolt, kruipt, klimt ook veel lekkerder dan zo'n stugge spijkerbroek!

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Precies!

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.917
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Gijsje: Dat broekje had mijn zoon ook. Hij is er helaas net uitgegroeid, maar dat was hier wel een favoriet. Bleef er ook netjes uitzien, terwijl andere joggingbroekjes algauw een beetje vormloos worden.

In zijn "nieuwe" maat heeft hij trouwens al in twee broeken een scheur in de knie zitten. In een spijkerbroekje van Nijntje en in "zo'n broek met zakken aan de zijkant" van prenatal. Jammer hoor! Dat zie ik bij een jogginbroekje dan ook weer niet zo snel gebeuren. Misschien zet ik er nog wel van die kniestukken op. Dat zal ook wel niet mogen van de fashionmama's. ;) Maar anders gaat hij wel heel hard door zijn broeken heen! We hebben binnenkort een feestje en daarvoor heb ik een mooie ribbroek gekocht. Maar die hang ik nog maar even apart. Achteraf bedacht ik dat ribstof waarschijnlijk net zo heel geschikt is voor een kindje dat kruipt. :D Nou ja, hij heeft nog twee weken om te leren lopen. Desnoods maak ik spalkjes aan zijn beentjes. ;):D

Deel Deze Pagina