Draagt jullie dreumes vaak een joggingbroek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ons zoontje heeft wel eens een joggingsbroek aan, staat hem heel leuk. En ik doe er dan een blousje met een vestje op aan. Dan staat het meteen wat vlotter.
    En het zit natuurlijk veeel lekkerder en vooral nu het wat kouder is.

Ik vind het dus echt niet tokkie achtig ofzo, hangt er vanaf wat je erbij aan doet:)

Maar meestal toch wel een spijkerbroek of ander broekje.

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Welke maar heeft ienu dan? Mijn zoontje zit in 86/92 dus past nog net in deze helaas.Ze zijn ook zo fijn in prijs,ik heb er ook eentje Mexx maar daar jan ik 4 van deze Hema broekjes van kopen helaas.Soms zie je "nette Joggingbroekjes"ook bij andere merken/winkels hangen je moet vaak goed zoeken en geluk hebben.En wat hierboven door iemand geschreven word,ze staan ook leuk met een netter blousje ofzo.
    En die ripbroek moet je maar voor netjes houden,denk dat in no-time die knieen kaal zijn hihi ;)

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier dragen de meiden alleen een joggingbroekje als ze ziek zijn en de hele dag op de bank hangen, verder nooit!

4. mroos

mroos Niet meer actief

Mijn zoon heeft 1 joggingbroek van Z8 die ik zo tof vind staan met 1 bepaald shirtje. Laatst had ik hem dat aangetrokken naar het kdv, mijn man haalde hem op en kwam thuis met de mededeling dat ik nooit meer een joggingbroek aan mocht trekken naar het kdv; dat dat echt niet kon, haha (idd onder het mom van ordinair).

Nou goed, ik vind het dus wel kunnen mits leuk gecombineerd en niet dagelijks. Mijn man denkt daar dus alweer anders over;).

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen, maar ergens las ik iets over dat het veel belangrijker is dat je kind zich lekker voelt in zijn/haar kleding dan dat het mooi staat: helemaal mee eens!
    Ten eerste vind ik het helemaal niet tokkie-achtig. Ik vind het juist lelijk (en zielig) als ik een baby zie met overhemd en spijkerbroek aan.
    Ten tweede is het veeeeel comfortabeler :D

Onze jongste (10 maanden) heeft niet eens een andere soort broek, elke dag joggingbroeken dus, blauwe, bruine en zwarte. De oudste is spijkerbroeken gaan dragen toen hij ging lopen, dus vanaf 16,5 maand ongeveer. Vanaf toen vond ik het leuker staan en is de soepelheid van een stof minder belangrijk. Hij had daarvoor wel 2 jegging-achtige broeken, beetje tussenin dus.

Edit: als een broek er nog schoon uitziet gaat hij nog een dag aan. Gebeurt met een kruipende baby niet vaak, maar met de peuter wel.

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Deze reeks dus, behalve de paarse:
    Product Detail | H&M NL

Leuk shirt met strepen of barbapapa print, coole sloffen eronder en klaar!

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, deze heeft mijn zoontje ook, in het donkerblauw! Vind het altijd wel heel retro en daardoor heel stoer staan!

8. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Niets mis met een joggingbroek. Mijn zoon heeft er ook een paar. Deze draagt hij alleen met thuis.
    Het lijkt mij het belangrijkste dat jij het idee hebt dat hij er lekker in kan bewegen!

9. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Mijn zoontje heeft er ook een paar. Er zijn echt leuke te koop en staat hem stoer. En idd met een leuk shirt of vestje erop! Niet voor elke dag maar lekker om af te wisselen.

Ook voor het kdv lekker aangezien hij nog niet los loopt en veel kruipt!

Voor sochtends heb ik meestal lekker pyamabroekjes voor als hij net wakker wordt en voordat we gaan wassen/douchen/badderen.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb dat ook gedaan hoor, kniestukken erop gezet. (mn schoonmoeder laten doen dan :))

Ik had bij een naaiwinkeltje hele leuke kniestukjes van een stoer jongenspiraatje gevonden. En dan geen piet piraat geval, maar echt heel leuk. Staat ook keigrappig.
    En ook een paar simpele kniestukjes hoor en ach..ik maak me toch niet zo druk om wat anderen daar van vinden.
    Mijn zoon doet dat namelijk ook niet :D

11. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb zelf ook mooie joggingpakjes voor mn zoontje..en staat echt super stoer...mn zoontje heeft geen oorbel ofzo of een matje in zn nek...dat zou het voor mij tokkie maken..

maar lekker sportief klee dik em ook regelmatig hoor...bijv een leuke hoody met daarover een baseballjasje..maakt het heel sportief en stoer...en ik vind het zeker niet aso

12. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Gekregen en toen dacht ik eerst, niet echt onze smaak, maar het staat hem toch wel heel grappig.

Bekijk bijlage 193269

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    thuis dragen we niks anders :D lekker zonder geknel enzo
    als we naar buiten gaan (behalve een klein boodschapje) doen we onze spijkerbroek of gewone broek aan
    thuis draag ik ook al een paar jaar of een huispak of een joggingsbroek dat zit zo heerlijk ...

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dat staat echt heel leuk!
    Kan me nou niet voorstellen dat iemand dat tokkie vind bij een kleintje.

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hier in huis geen joggingpak te vinden, niet voor de kinderen en ook niet voor onszelf.
    Wij vinden het idd niet mooi.

16. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    HAHA, al is zijn gedrag op deze foto nou ook weer niet voorbeeldig te noemen, maarja, dat kastje vraagt er blijkbaar om om steeds weer leeg gehaald te worden. ;)

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Onze oudste heeft geen enkel joggingpak of broek
    Ik vind het zelf echt afschuwelijk...helemaal bij een meisje.

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ook ik vind zelf spijkerbroekjes voor ons mannetje leuker. hij is nu praktisch 16 maanden en loopt prima maar spijkerbroekjes die 'losser' zitten zijn goed alleen die echt strakke vind ik gewoon niet praktisch! ik doe hem vaak broekjes aan van een lekker stofje, bv van de hema en van zara baby. dat zijn echt lekkere/hippe leuke broekjes en helemaal niet tokkie-achtig hihi! daar ga ik ook gerust mee naar buiten! met een leuk shirtje/jasje en het is helemaal af! helemaal leuk met een capuchon trui met zakken voorop (bv zara)! het zit zoveel lekkerder voor kleintjes die nog zoveel bewegen...

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ik ook vaak hahaha!:D en mijn man ook vaak!:p

20. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    precies! zulke broekjes hebben we hier ook! niks mis mee toch? ;)
    ook een goed alternatief: (rib)fluwelen broekjes met elastieken band om het lekker makkelijk te maken!

Deel Deze Pagina