bevalling in aantocht?

Discussie in 'De bevalling' gestart door koter, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Ik ben vandaag 4 dagen later dan uitgerekend... Tot op heden een geweldige zwangerschap gehad, zover ik weet ook geen enkele harde buik of misselijk oid.

Sinds afgelopen donderdag heb ik 'last' van een lage onderrugpijn, net of ik spit heb in mijn rug ofzo. Ene keer doet het zeerder dan anders. Vooral 's nachts erg vervelend met draaien.
    Ik heb veel last van de warmte deze week 's nachts, moet er ook vaak uit om te plassen.
    Sinds gisteravond voel ik mijn buik / of de baby (welke het is weet ik niet..) heel erg samenspannen, net alsof het babytje zich uitzet tegen mijn buikwand met zijn billen. Dat deed overigens niet zeer hoor , je voelde het alleen aanspannen.
    Nu vannacht ben ik al wel 4x naar de wc geweest om te drukken, daarbij nog steeds last van mijn rug. Als ik daarna gaan liggen voel ik echt zo'n menstruatieachtige buikpijn over mijn buik heen golven.
    ik ben er net maar uitgegaan want zo slapen lukt toch niet...
    Het doet wel zeer, en ik voel het heel goed, maar niet zo dat ik tegen de muur omhoogloop van de pijn.
    ik kan het goed verdragen op mijn stoel achter de pc, met af en toe even slikken als je dat voelt.

Is dit een teken dat de bevalling op gang aan het komen is?
    Zijn dit al weeën?

Ben sowieso benieuwd... tegen de tijd dat jullie dit lezen ben ik wellicht al bevallen, haha! Nou ja, we zien wel ;)

2. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou zeker kunnnen als ik je verhaal zo lees! Hoe is het nu? Aan het doorzetten of weer afgenomen?

Succes!

Eva

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Spannend zeg, hoop voor je dat het doorzet! mooie datum trouwens vandaag; Mijn zoontje is vandaag 6 geworden!!:D

4. lienepien79

lienepien79 Actief lid

18 feb 2012
    125
    0
    0
    Klinkt inderdaad alsof het begonnen is. Spannend hoor!! Succes!!!

5. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Succes!

6. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    tot nu toe is het nog steeds zo gebleven...
    heb weeentimer bijgehouden op mijn telefoon, die geeft aan vanaf 7 uur vanochtend zo om de 5 minuten , soms ook 4 minuten ertussen.
    sinds dat ik nu opgestaan ben uit bed, en bezig ben met opmaken e.d. is het soms weer wat korter en soms weer wat langer... misschien omdat ik zo bezig ben?
    Zit echt te twijfelen of ik nu de vk bel of niet..

Ik voel wel duidelijk... daar komt ie,..... pijn opbouwend, en weer afbouwend en hij is weer weg. en tussen de weeën door geen enkele pijn.
    Vraag me zo af of het voorweeen zijn of echte weeën! Ben ook niet heel erg kleinzerig, dus ja, wat is het nu?

7. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    ik verdraag trouwens de pijn gewoon op mijn stoel, en dan even kiezen op elkaar... of zittend op de wc...
    Heb nog geen weeendans, of iets dergelijks van de yoga hoeven te doen om de wee op te vangen

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon even de vk bellen..
    Dan kan ze even kijken of er al wat gebeurt of niet :)

Succes!

9. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    net gebeld, ze komt rond 10 uur!

10. Aloe

Aloe Niet meer actief

Spannend. Ben benieuwd hoe het gaat met je?
    geloof mij die weeen worden vanzelf heftiger.

11. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Klinkt inderdaad alsof de bevalling gaat beginnen meid! Bij mij begon het ook op die manier. In het ziekenhuis spraken ze toen (nog) niet van ontsluitingsweeen omdat ze niet regelmatig genoeg waren en er na 6 uur ook nog geen ontsluiting was o.i.d. Daarna ging het echter heel snel, mijn vliezen braken kort daarna en toen had ik ook ineens 2 cm ontsluiting. Mijn eigen weeen zijn overigens nooit regelmatig geweest, daarvoor heb ik weeenopwekkers gekregen. Uiteindelijk helaas niet natuurlijk kunnen bevallen, maar via een keizersnede.

Veel succes! Toitoitoi:D

12. lienepien79

lienepien79 Actief lid

18 feb 2012
    125
    0
    0
    Zo begon het bij mij ook. In het begin heb ik lang getwijfeld of het wel begonnen was en als ik wat afleiding zocht werd het naar mijn idee ook onregelmatiger maar na een aantal uurtjes zal het vast wel doorzetten hoor. Succes meid!!!!

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dit is het begin spannend! Ben benieuwd wat de vk zegt straks.

14. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Wauw! Wat spannend.. Succes meid!

15. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    vk vanochtend geweest, had 2-3 cm ontsluiting en ze heeft me gestript.
    De weeen worden nu steeds pijnlijker, heb ook de geboortetens nu aangesloten.
    Om 13 uur komt ze weer terug!
    Bedankt voor jullie reacties!

16. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    heel veel suc6 meid!

17. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Wat spannend! Heel veel succes!

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heel veel succes. Misschien ben je nu al druk bezig met het op de wereld zetten van ne kindje.

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

heel veel suc6 spannend !!

20. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm k zit nu al een paar dagen met hetzelfde als waar jij mee zat alleen bij mij zet het niet door.

Jij bent waarschijnlijk al bezig of al bevallen. Succes!

Deel Deze Pagina