Ik heb zojuist een topic geopend over een verjaardagskroontje maar ik bedacht mij nog iets. Wij willen graag een taartje voor ons kindje waar de baby lekker met de handen in kan en zelf van kan eten. Maar volgensmij zijn dit speciale taartjes. Weet iemand hoe deze taartjes heten of welke taartjes ik hiervoor kan gebruiken? (of zelf maken?)
Een meptaartje Ik heb m zelf gemaakt, of nou ja gewoon slagroomtaart gemaakt en een stuk voor hem afgesneden. Meneer zat heerlijk te smullen!
Jaa! Een meptaart hadden we hier vanochtend ook!! Heerlijke zooi geworden!! En als echte verjaardagstaart heb ik deze taart gemaakt. Hij vond m heerlijk! Bananen-verjaardagstaart | Koken voor mijn dochter
wij hadden een marsepeinen taart met bijpassend meptaartje. Gemaakt van een bolvormpje (1 euro) van de Ikea. Nog wel groot en veel voor een 1 jarige hihi. De jongste houd niet zo van viezigheid aan haar handjes dus daar is haar meptaartje uiteindelijk in 4 stukjes voor de kleine kindjes gesneden.
Jup meptaart, en leukste is, nog niet in de stoel maar op een tafelkleed op de grond in zijn luier! Lekker hun gang laten gaan
Meptaartje heb een taart besteld van woezel en pip en een meptaartje voor haar. Ben benieuwd hoe ze het vind hihi, 5-2 word ze 1 jaar.
wij hebben eigenlijk heel bewust niet gekozen voor een meptaartje. voordat hij door de marsepein heen is geslagen is ie er al klaar mee. dus hier gewoon zo'n klein rond slagroomtaartje gekocht en zo'n 1 kaarsje erin gestoken. hij pakte eerst heel bewust en netjes t chocolaatje en de stukjes fruit en toen begon ie te viezerikken en smeerkezen ermee hij is er zeker wel een half uur mee zoet geweest en ik daarna met poetsen, hij liep rond de tafel dus alles zat onder de slagroom
Ik had wel eigen taartjes voor de kinderen maar dat vooral ook gezien hun allergie. Maar mijn kindjes aten vanaf het begin zelf met hun handjes, dus hebben helemaal niets gesmeerd en gemept, gewoon netjes stukje gegeten, net als een boterhammetje! (Bovendien vond e jongste taart echt niet lekker! Die is niet zo van zoet ) Maar je kan dus gewoon een klein taartje maken, of een stukje snijden, of bestellen. Maar in de luier taart laten eten? Lijkt me leuker voor de ervaring en de foto om gewoon kleertjes aan te doen? ( Die dan gewoon in de was gaan, zoals wel vaker bij een dreumes zal moeten )
wij hadden geen meptaartje had een gewoon een grote taart besteld en daar heb ik een stuk van af gesneden en die aan hem gegeven.. was heel leuk al dat geklieder.
Mijn zoontje word 2 februari 1 jaar. Ik wil graag een meptaartje van woezel en pip maar helaas worden deze niet los verkocht maar altijd i.c.m. een grote taart Het word dus een slagroommeptaartje van de bakker. Doen de meeste het in de luier of met de kleertjes aan? Ik ben niet bang voor wat viezigheid, kleine eet ook altijd zonder slabber en de kleertjes gaan gewoon de was in maar ik weet niet wat leuker is op de foto?
Ik had een super mooi taartje laten maken van Woezel en Pip. En wat denk je: totaal geen interesse haha! Denk dat een slagroom gebakje meer succes was geweest
Slagroomtaartje besteld, maar meneer was jaloers op het manderijntje dat im had. Uiteindelijk de fruitjes eraf gegeten en één paar nootjes. Vond et weinig aan. De dag dat we zijn verjaardag vierde heb ik tompoesjes besteld van de hema. Die vond die wel lekker