Ik ben op zoek naar de ideale draagzak om te gebruiken vanaf de geboorte. Wat zijn jullie ervaringen? Ik vond dat de volgende merken geschikt zijn vanaf de geboorte: Bondolino Hoppediz Hop-Tye Manduca Marsupi Storchenwiege
Storchenwiege Emeibaby Marsupi Mbereko Bondolino vind ik niet. Te breed Waarschijnlijk de hop tye wel, maar die ken ik niet goed genoeg Ik ben geen grote fan van inserts, maar dat is dus persoonlijk
en vond je dat handig genoeg met de insert? want ik heb op tweedehands een ergobaby zien staan voor de helft van de prijs inclusief insert dus dat is misschien wel iets?
Wij hebben de Manduca gebruikt, nog altijd eigenlijk . Ons zoontje woog 3,5 kilo bij de geboorte en is er met 2 weken voor het eerst in gegaan. Met de baby insert, als een kikkertje. Hij zat heerlijk tegen zijn vaders buik aan. Zelf droeg ik in die tijd met een geknoopte doek. Later rolde we de baby insert op, en ging hij gewoon op de buik. Weer later gingen de beentjes naar buiten, en inmiddels zit hij met zijn beentjes naar buiten bij zijn vader op de rug. Allemaal met de Manduca. Wij hebben er heel veel kilometers mee gemaakt, ook echt wandelvakanties en zijn erg tevreden
Ik heb de marsupi, ideaal en zelfs ml krijgt m in 1 minuut om. Heb nog een blauwe maat S te koop (45.00) mocht je interesse hebben. Ik heb zelf een L namelijk en heb de S te klein gekocht. Mocht je interesse hebben stuur maar pb
De Storchenwiege. Heerlijk ding, we hebben hem vanaf het begin gebruikt en dochter lang gedragen. We gaan nu ook weer een Storchenwiege aanschaffen voor ons tweede kindje.
Ik heb nog een andere: de Beco Gemini. Super fijn en vanaf de geboorte te gebruiken zonder extra onderdelen.
Laat antwoord maar ik vond de insert heel handig en makkelijk in gebruik. Wel redelijk warm dus mss iets minder voor een zomer baby