hey dames, ik moet nog een luiertas hebben, wie weet een goeie die niet al te duur is en een neutrale kleur heeft, zoals zwart of zandkleurig. Groetjes Liesje
Of ie goed is weet ik niet, want ik heb 'm zelf niet. Maar bij de Hema hebben ze een luiertas voor 19,95, in het donkergrijs. Inclusief mat om baby op te verschonen, 2 warmte isolerende flessenhouders en een klein etui. Hier de site, kan je zelf even kijken als je wil: http://www.hema.nl/nl-NL/winkel/Baby/On ... e=luiertas
Oké thanks, daar kan ik ook wel wat mee! Ik had 'm al zien staan op de site, maar ik had er nog geen gekocht, maar dan ga ik binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan de HEMA. Lekker goedkoop, en zo kan m'n vriend 'm ook meenemen, ik zie hem nog niet zo snel met een Oililytas ofzo lopen!
Wij hebben gewoon een a4 formaat schoudertas. Past alles wat ik mee wil nemen prima in, en is in een neutrale kleur.
De mijne loopt wel met onze kleurige Oililytas Ach, iedereen ziet toch wel dat t niet zijn handtas is :-D
Met Milan had ik gekozen voor een goedkoop exemplaar bij Babyplanet vandaan. De tas kostte toenderijd 20 euro. Leuke, handige tas, maar hij was binnen de kortste keren helemaal stuk. Je gebruikt zo'n ding redelijk intensief, daar kon deze tas dus echt niet tegen.. Dus tijdens mijn zwangerschap van Misha wilde ik een nieuwe, goede tas, maar jemig die dingen zijn zò duur Dus ben ik Marktplaats opgegaan. Daar heb ik een zwarte luiertas van Babyinovations gekocht, door zeer weinig gebruik niet van nieuw te onderscheiden, voor 17,50 euro..Terwijl deze nieuw in de winkel 80 euro kost. De tas doet nu, na een jaar nog steeds trouwe dienst en is nog steeds als nieuw. Er worden op marktplaats ook best veel nieuwe tassen aangeboden, vaak omdat mensen een tas kado hebben gekregen, terwijl ze er zelf al 1 hadden aangeschaft..
Ik heb bij de prenatal zo'n verschoon-matje gekocht en zoek nu naar een leuke tas die ruim en handig genoeg is. Ik heb wel een luiertas, maar vind hem niet leuk (wel handig). Die van de Hema heb ik ook gezien, praktisch ding! groet Amber
En wat vind je van Wallaboo? Ken je het? De tassen zijn allemaal in verschillende kleuren verkrijgbaar en zijn niet duur. Dit is hun website : http://www.wallaboo.nl/nl/producten
Ik heb wel een luiertas, maar gebruik het echt niet intesief. Gaat alleen mee naar oma voor een dagje oppassen. Ik gebruik mijn eigen schoudertas als ik zelf met haar wegga, die is ruim zat en vind ik prettiger in gebruik. Ik snap overigens nog steeds het concept luiertas niet, want ik haal de tassen altijd helemaal leeg. Zal wel aan mij liggen
Ik vind die van wallaboo niet zo persoonlijk vind ik die van belle beau er mooi. Ik denk dat ik de soleil ga kopen, hij is wel prijzig maarja. http://www.bellebeau.nl/nl/bellebeau/23 ... Dames.html
Ja, die Wallaboo tassen zijn ook leuk, ik heb er een voetenzak van. Ik heb een hele fijne luiertas die officieel van One Tree Hill is, maar waar geen merkje van opstond en ik hem voor 17 Euro nieuw heb gekocht. Heel fijn ding, zwart met een deel zand/oranje etc. streepjes. Met van die isolatievakken, dat vind ik ook wel fijn + verschoningsmatje. Helaas is hij uitverkocht, weet niet of ze hem nog krijgen. Kreeg ook nog eentje van Agis, een blauwe, maar die is echt van mindere kwaliteit.
wij hebben ook die van de hema, we hebben ook een zwart/grijze quinny, dus dat past mooi en ik vind dit ook wel prettig voor mijn man. Hij komt in elk geval heel praktisch over en ik vind het mooi materiaal kvind hem echt mooi
Ik heb er inmiddels twee van het VGZ, van die lime groene. Maar er zat er ook een bij onze kinderwagen, en die is dus na ruim een jaar zeeeer intensief gebruik wel aan het slijten. Met het oog op nr 2 dus ook aan het denken over een nieuwe tas. Ik gebruik de tas ook beneden voor het verschonen als we thuis zijn. En tas wordt niet zomaar leeggehaald. Zitten vooral veel luiers in
Hoi, Ook ik wilde graag een luiertas waar papa mee voor de dag kon komen. Ik heb op marktplaats een (supermooie) kipling luiertas gekocht. Nieuw tegen de 100 euro aan (wat op zich wel logisch is). Ik heb er 25 euro voor gegeven. Ideeaal! Afwasbaar (ook de buitenkant), ruim en het verschoningsmatje kan je er af halen. Echt heeel geweldig. We hebben er al veel plezier van gehad.