draagzak/doek

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by sheann, Jun 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een draagzak/doek. Het liefst een van Minimonkey. Wie heeft er nog een liggen?

2. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik zou zeggen, kijk op mp, daar staan er heel veel op!
    Waar wil je hem voor gebruiken als ik vragen mag?
    Ik heb mijn mini de deur uit gedaan en een echte draagdoek en mei tai aangeschaft, de beeb moet nog komen, maar ben er nu al blij mee.

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ben het met het bovenstaande eens:D

Ik heb ook zo'n soort mini monkey gehad:) toen ik nog niet beter wist:p Dat werkte hier dus voor geen meter :(

Maar een paar weken terug heb ik mijn 1e geweven doek aangeschaft, en ik wou dat ik dat eerder had gedaan! Het knopen is helemaal niet zo moeilijk als het eruit ziet en ik draag zowel mijn jongste dochter van 4 weken als mijn oudster dochter van 14 maanden erin, en die voelt met haar 10 kilo in de doek helemaal niet zwaar!:)

bovendien is het ook beter voor heupjes en rug van je kindje, omdat ze in een doek in een natuurlijk houding zitten/liggen en alles goed word ondersteund.
    Mijn dochters vinden het heerlijk, de jongste valt altijd meteen in slaap in de doek, lekker dicht bij mama:)

om op je vraag terug te komen:D op mp maar vooral op ebay worden vaak mooie 2 hands doeken aangeboden , ook voor leuke prijsjes;)

4. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @sab, welke draagdoek heb jij?
    Ik kan hier wel eens een topic gaan openen over het dragen.

5. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ja een we kunnen wel een draagclubje beginnen hier :D

ik heb een girasol, de lilia :) was er meteen verliefd op, maar het virus heeft me echt te pakken en er komt binnekort een 2e doek :D maar er is zooooveel moois te koop.. ;)

ik ga even een fotootje zoeken van mijn lilia!

6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hier mijn kleine frummel met 1 week oud in de doek:

http://i42.tinypic.com/2ui7v6h.jpg

en hier papa met de oudste , je kunt met een doek ook heel makkelijk rugdragen :)

http://i39.tinypic.com/21c9kif.jpg

als je nu echt niet wil knopen(wat echt niet zo moeilijk is als het lijkt hoor) dan kunt je nog kijken voor een ssc, dat lijkt meer op een draagzak maar hierin zit je kindje toch nog in een ergonomische houding, bijvoorbeeld een ergo of een beco butterfly.

7. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb een topic geopenend in veiligeheid en...nog wat, hahah, vergeetachtig.

Mooie doek trouwens hoor!!

8. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Hallo dames

Bedankt voor de reacties. Ik had al veel op het internet gelezen dat een draagdoek makkelijker/veiliger enz. beter is maar mijn vriend wil er graag eentje van minimonkey.

9. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik zou toch echt voor een Mei Tai dan gaan, als hij echt wil gaan dragen dat zit dat gewoon veel comfortabeler.
    Mijn man vondt de minimonkey ook een onding, nu moet ie de MT nog gaan uitproberen maar denk dat ie dat veel prettiger vindt dan de mini monkey.

10. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Bedankt Patje, ik zal het nog maar eens met mijn vriend erover hebben.

11. mirjamc

mirjamc Actief lid

Apr 6, 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik heb er nog 1 voor je liggen.Hij ziet er nog prima uit.Hij is beige.Laat maar weten of je er nog in geinteresseerd bent.

12. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0

Ik heb je een PB gestuurd

13. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,168
    2,283
    113
    Ik heb een vergelijkbaar ding van Premaxx hier liggen. Als je daarin geinteresseerd bent, kun je me wel een PB sturen.

14. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Luppy: Welke kleur is de draagzak en heb je er een foto van?

Share This Page