Hallo Ben er zo blij mee dat ik even kom showen. Gaan morgen via marktplaats dit kamertje ophalen. helemaal onze smaak en een stuk goedkoper dan een nieuw kamertje
kaatje bij deze ook nog een keer toppie leuk kamertje. ben benieuwd hoe die er staks bij jou uit ziet. geniet ervan.
das toevallig het kamertje staat denk ik bij vele kleuren. maar ik lees het wel bij de sept. mama's tegen de tijd het klaar is.
Hebben hem net opgehaald,en in het echt is hij nog mooier dan op de foto Nu nog wachten op de radiatorombouw, behangen en dan kan ik gaan inrichten
Super leuk, lime groen komt helemaal in he, eerder had ik niks met die kleur en zo heel langzamerhand begin ik het toch wel een leuke kleur te vinden en dus ook zo bewerkt in onze eigen babykamertje, Tja mooi hoeft niet altijd heel duur te zijn he, en het ziet er heel erg leuk uit.
ja idd. En groen kan je gewoon overal mee combineren aangezien mijn mannetje het geslacht niet wilt weten.
mooi kamertje hoor...wij hebben vandaag via marktplaats een kinderkamer gekocht...ben er ook zo blij mee...volgende week kunnen we um ophalen
leuke meubeltjes! Onze baby-kamer is oranje met groen (althans de assecoires, meubeltjes en muren gewoon wit) en is echt superleuk geworden! Als we een meid hadden gekregen dan was het oranje met roze (ik weet het, het is wat gewaagd.. ) geworden!