Knopen lijkt mij zo'n gedoe, dus ik heb een Beco Butterfly. Ideale draagzak, nog mooi ook! Ergonomisch verantwoord. En je kunt hem van dag 1 tot je kindje 20 kg is gebruiken. Ik vind hem geweldig en mijn dochter ook
Yes!! Ik heb op Marktplaats een nieuwe tricot-slen gescoord voor € 20! Ben heel benieuwd hoe die gaat bevallen... Voor als het kindje iets groter is zou ik ook graag een Beco Butterfly willen, maar die vind ik wel erg duur... Nou ja, kan nog even sparen!
Je kunt ook heel makkelijk zelf een draagdoek maken! Lap stof kopen van 2,5 meter (meestal is de stof 1.40 breed). Bv. dunne tricot die niet al te erg rekt. Als je zelf wat dikker bent, kun je ook 3 meter nemen (ik ben heel smal, voor mij was 2,5 meter genoeg). Die lap knip je in de lengte in tweeën, zodat je twee lange smalle lappen hebt van ongeveer 70 cm breed. Dan zet je de korte kanten aan elkaar vast. De uiteinden kun je eventueel wat smaller toe laten lopen (iets schuin afknippen zeg maar). Je hebt dan dus een lange smalle lap van 5 meter met schuin toelopende uiteinden. Dan zigzag je de hele lap even om. En klaar is-ie. Kost bijna niks en je hebt er enorm veel plezier van.