hallo, hierbij biedt ik mijn collectie van hoteldebotel aan. ( van jonge gezinnen) het zijn 20 mapjes met verschillende leuke activiteiten. Het is bedoeld om kinderen voor te bereiden voor de basisschool. elk mapje heeft zijn eigen onderdeel. LETTERS: voorleesboekje, schrijf-en kleurboek, kaartspel IKKE: voorleesboekje, fotolijst, bladerboekje KLEDING: voorleesboekje, veterkaart, verkleedposter ZOEK BIJ ELKAAR: voorleesboekje, hoteldebotel lotto KLEUREN: voorleesboekje, dvd, kleurboekje, waskrijtjes, puzzel-kleurkaarten, popje lien OP REIS: voorleesboekje, bordspel( met kleurdobbelstenen en 6 pionnen) TEGENSTELLINGEN: voorleesboekje, dvd, groeimeter ETEN: voorleesboekje, kookboekje, smulkaartenspel TELLEN: telboekje, cijferposter, domino VORMEN: vormenboekje, vormenvel, vloerpuzzel SEIZOENEN: voorleesboekje, seizoenenspel,( met 6 kleurendobbelsteen) TIJD: voorleesboekje, uilenklok, dagmomentkaarten FAMILIE: voorleesboekje, bordspel,( met kleurendobbelsteen en 6 pionnen) familie poster MUZIEK: werkboekje maak je eigen instrument, cd, kaartspel DIEREN: dieren kwartet, popje strepa, cd NOOIT MEER BANG: voorleesboekje, popje fiedel, doeboekje, lichtsterretjes WATER: voorleesboekje, 3-in-1 puzzel, kleurboek FEEST: voorleesboekje, verjaardagskalender, ideeenboekje VAN TOP TOT TEEN: voorleesboekje, dvd, trekpoppetje puk VRIENDSCHAP: voorleesboekje, popje puk, vriendenboekje afhalen kan eventueel in vlaardingen of schiedam en in bergschenhoek op afspraak en alleen in het weekend(daar wonen me schoonouders waar we regelmatig zijn) doe een goed bod en dan komen we eruit (nieuwprijs was 260 euro) groetjes claudia