Geplande keizersnede maar voorweeen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Shar1983, Aug 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shar1983

Shar1983 Nieuw lid

Aug 19, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik wou graag even mijn verhaal kwijt en vragen naar ervaringen over het volgende: ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje ik ben nu 37 weken 4 dgn. Ik krijg met 39 weken een geplande keizersnede. Nou heb ik al een paar dagen hele pijnlijke en vervelende voorweeen. Ik ben afgelopen vrijdag al in het zh geweest waar ze me eerst lieten schrikken omdat ze dachten dt er wat met de beeb was. Daarna ben ik nr huis gestuurd omdat de weeën niet zorgde voor ontsluiting(ik had maar een vingertopje ontsluiting) daarna heb ik dus constant harde buiken en voorweeen ik wordt er helemaal gek ervan. Ik heb ook nog een kleine lopen van anderhalf. Ik heb al contact opgenomen met zh maar ze willen me niet helpen (eerder een keizersnede). Maar al de weeën zorgen ook voor pijn aan me oude keizersnedewond. Ik slaap al nachten niet

2. mamavan2kanjers

Aug 8, 2013
    33
    0
    0
    in het noorden
    Wat vervelend!! Ik zou vragen of ze nu nogmaals willen kijken of je meer ontsluiting hebt....Als dat zo is veranderd dat vast hun kijk op eerder ingrijpen.... Succes!

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Zou gewoon bellen weer, En als dat niet helpt niet SPOED!
    En me helemaal laten onderzoeken

Je krijgt niet voor niets een geplande KS dus zou zeker het zekere voor onzekere nemen!!

4. Shar1983

Shar1983 Nieuw lid

Aug 19, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister weer contact opgenomen met het zh. Ze hebben een belafspraak voor me geregeld dus wordt vandaag door de gyn gebeld. Ze zeggen zolang ik geen echte weeën of vruchtwaterverlies heb het geen spoed is. Vannacht weer een slechte nacht gehad ik hoop dat de gyn me vandaag serieus neemt. Ik heb ook geen zin om naar het zh te gaan en weer teruggestuurd worden moet natuurlijk ook steeds weer opvang hebben voor me kleine. Geen ideale situatie voor mij. Weten jullie hoe groot de kans is dat een oude keizersnedewond weer gaat scheuren?

5. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
  6. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi,
    Ik had ook een geplande keizersnede staan, had ook een week ervoor enorme voorweeen,en maar 1 cm ontsluiting,ze doen niets hoor,totdat de bevalling echt lijkt door te zetten, mijn keizersnede is uiteindelijk drie dagen eerder gedaan omdat mijn vliezen braken , en ik toen echt weeën kreeg,
    Ik zou wel even bellen voor je litteken idd, maar verder meid, ik weet dat het zwaar is,maar je hebt een hele duidelijke einddatum zeg maar, daar probeerde ik me aan vast te houden,heel veel hoogzwangere dames hebben geen einddatum, en moeten echt afwachten tot de bevalling gewoon begint!
    Probeer nog lekker even rustte nemen, dan ga je in ieder geval rustiger de keizersnede in!
    Suc6 met de laatste loodjes.

Share This Page