Draagzak ergobaby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Xavv, 26 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    misschienbdat iemand mij hier kan helpen.
    Ik heb een paar maanden geleden de ergobaby omni 360 gepast op een beurs. Nu vond ik die in vergelijking met tula erg fijn zitten. Nu na de zwangerschap wil ik er een bestelling maar twijfel nu tussen mesh (ventilerend) of zonder mesh.
    Ik wil heb voornamelijk gebruiken voor het wandelen met de honden, zodat ik niet in gevecht ben met twee honden en een kinderwagen.. ik zie bij de mesh voordelen maar heb deze niet aangehad..

Iemand die weet of er (veel) draagverschil in beide modellen zit?

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Joh.. Waarom heb ik dat nooit gezien! Ik heb ook een ergobaby maar zonder mesh.. Blijft het qua banden niet gewoon hetzelfde?

3. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Misschien gewoon bestellen en als het niet goed is binnen het retourtermijn weer terugsturen. Ik heb voor degene zonder mesh gekozen voor mn buikbaby, want vond er te weinig verschil in zitten voor het prijsverschil. De gewone was toen namelijk flink afgeprijst.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb je al eens een marsupi geprobeerd? Die zijn ook erg fijn.
    ( ben persoonlijk niet zon fan van ergobaby omdat er veel betere alternatieven zijn met mooie zithouding en die langer meegaan)
    Je mort bij deze drager iig niet met t gezichtje naar voren gaan dragen.

Hier wel tula fan. Weet dat deze door gebruik steeds soepeler worden en langer meegaan dan een ergobaby.

Deel Deze Pagina