On topic: een goede drager of doek is zeker een goede investering. Dochter woonde het eerste half jaar in de Storchenwiege. We hebben hem nu net verkocht en een andere drager gekocht omdat we hem minder fijn vinden voor rugdragen. De Joolz is hier na hele korte tijd alweer de deur uitgegaan omdat we hem weinig gebruikten.
ja zeker een goede investering!!!! Ik snap eigenlijk niet dat iemand voor dat geld wat een stokke kost geen tula oid koopt!! heb je veel langer plezier van en het is nog beter voor je kindje en jezelf ook nog
Ja, dat is de Stokke wel. Verdiep je in het ontwerp, lees de reviews (en dan niet alleen van de draagdoek-fanatici) en je zult zien dat de Stokke juist op een verantwoorde en ergonomische manier ontworpen is.
Ik heb me er heel uitgebreid in verdiept (net als de andere dames hier) en ben tot de conclusie gekomen dat de Stokke absoluut niet ergonomisch is. De enige reden dat hij wel positieve reviews krijgt is omdat het een commercieel product is. Men krijgt betaald om te zeggen dat het fantastisch is. Zelfde principe als bij tandpasta's enzo. Alles voor de verkoopcijfers. Maar goed. Nogmaals, veel plezier met het ding. Ik ga niet meer welles/nietes met je doen.
Onzin dat die reviews betaald worden. Maar geloof vooral dat alles rondom de draagdoek of SSC heilig is. Het is gewoon religieus fanatisme, op het enge af. En ik zal me daar met hand en tand tegen blijven verzetten. Dus elke keer als ik de draagdoek of SSC opgehemeld zie worden ten koste van andere uitstekende draagzakken zal ik mijn mond open doen.
Ookee.. ik vind Stokke een supermerk maar de carrier kopen? Neu.. en ik ben geen fanatiekeling en hang ook geen enkele religie aan Ontopic, ik heb gekozen voor de Storchenwiege Carrier. Gek genoeg is die nog een stuk minder populair dan de al genoemde merken terwijl de recensies wel allemaal positief zijn. Een belangrijke reden voor mij om voor deze te kiezen is dat ie lang gebruikt kan worden en vanaf het begin. En omdat ik veel forser ben dan man en deze is makkelijk te verstellen qua maat zodat we samen dezelfde draagzak kunnen gebruiken. En uiteraard ben ik voor een ergonomische gegaan 8) Het kost misschien wat maar het lijkt mij zeker de investering waard, hoewel ik me met sommige situaties nog wel afvraag hoe dat praktisch gezien gaat wanneer je draagt. Maar dat zal zich wel wijzen. Verder zijn ze aardig waardevast dus mocht het onverhoopt niks blijken kun je ze goed verkopen.
Ik heb hem ook echt zo fijn vind ik. Ik draag er al bijna 8 maanden mee en nu ook op de rug. daarnaast heb ik nog div doeken en dragers. je gaat er vast veel plezier van hebben
een goede draagzak of nog beter draagdoek is de beste inverstering!! Qua draagzak is de bondolino een fijne zak. Let vooral dat het een ergonomische zak is
Let op dat de knietjes van je kindje ALTIJD hoger zitten dan de billetjes (kikkerhouding) en draag nooit je kindje op je buik met het gezicht van je af!! Dat is HELEMAAL niet ergonomisch! En een draagzak die reclame maakt voor kindjes die op de buik gedragen worden met het gezicht naar de buitenwereld heeft dus bij voorbaat geen ergonomische instelling!
Drager of draagdoek of mei tai: zeker een goede investering! Zolang ie maar ergonomisch is Op FB is een leuke groep: draagpraat. Daar kun je veel tips en adviezen krijgen Succes met je keuze!
Lees je eens in over wat Stokke zegt over 'van je af dragen'. En qua houding van het kindje, dat is nu precies wat er zo ergonomisch is aan het ontwerp van de Stokke.
Op de site van Stokke (Stokke® MyCarrier) zelf zie je foto's (nr 2 en 4 van de vier) van kindjes die vooruit gedragen worden, maar kun je ook heel duidelijk zien dat de knietjes niet hoog genoeg zitten. Dus ik weet niet wat jij ziet..
Stokke® MyCarrier bij de foto van het rugdragen kun je zien dat hij niet ergonomisch is. het kind heeft geen knie tot knie ondersteuning meer. en de rest is ook niet ergonomisch. de rug kan geen natuurlijke houding aannemen door het verharde rugpand
Meiden ik denk dat hilly niet weet wat ergonomisch is. Ik denk dat dit topic maar moet sluiten aangezien de ts een goede keuze heeft gemaakt. gelukkig is dat een ergonomische keuze
De heupen staan bij voor dragen met gezicht naar je toe en bij rugdragen in een ergonomische positie. Ontwikkeld door kinderfysiotherapeuten eb goedgekeurd door kinderartsen.