Draagzak kruidvat NIET KOPEN!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Escal, Mar 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    Ik weet niet zeker of ik het in het juiste onderdeel van het forum plaats maar mag anders zeker verzet worden.

Ik heb een tijdje geleden een draagzak gekocht van Bambino (kruidvat) deze is echter losgeschoten toen mijn kleine meid erin zat! ik had haar gelukkig vast maar weet niet wat er anders gebeurt was (beentje blijven dan namelijk vast zitten en zou ze achterover zijn geklapt met haar bovenlijfje!)
    Ik heb een klacht ingediend bij het kv maar kreeg als reactie alleen dat als er meer klachten kwamen er actie ondernomen zou worden.
    mocht je dus een draagzak willen kopen alstjeblieft niet deze!
    Is gewoon onveilig!

groet Escal.

2. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Ojee dat is schrikken zeg.

Bedankt voor de waarschuwing. Ik hoop dat veel mensen je berichtje lezen.

3. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    inderdaad schrikken ja! hoop ook dat het vaak gelezen word dit wens je niemand toe! stel je voor..

4. soley

soley Actief lid

Jul 11, 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Goed dat je ervoor waarschuwt! Sowieso zijn dit soort draagzakken niet geschikt voor baby's, niet goed voor de heupjes, als je er een wilt aanschaffen investeer dan ajb in een goede ergonomische draagzak (geen babybjorn en dergelijke).

5. Zonn

Zonn Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Wowww wat erg! En dan die reactie van kruidvat...beetje empathie mag best.
    Gelukkig hield je haar vast!
    Thnx voor de waarschuwing.

6. Babyonderzoek

Mar 4, 2011
    42
    0
    0
    Student
    Kruidvat koopt producten in van Bambino en naar mijn weten niet verantwoordelijk voor productiefouten. Ik begrijp je onrust, maar als ik kijk naar eerdere terugroepacties van Kruidvat dan nemen zij dit wel degelijk serieus. Neem eens contact op met Bambino!

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Dan zullen de terugroepacties toch ook vanuit Bambino komen en niet vanuit Kruidvat?
    Ik vind dat Kruidvat hierin als verkoper van de producten van Bambino de verantwoordelijkheid naar haar klanten toe dient te nemen en het zelf uit dient te vechten met Bambino.

Maar goed, bah, wat zal je geschrokken zijn! Goed dat je dit bericht geplaatst hebt!

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Jeetje zeg, dat lijkt me zeker schrikken.

Zou idd eens kijken of je ook contact kunt opnemen met Bambino hierover. Alhoewel ik ook wel vind dat Kruidvat dit ook zou moeten melden...

10. HOG

HOG Niet meer actief

Zo!! Schrikken hoor. Gelukkig had je haar vast.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Gatver wat schrikken zeg!! Brr!!

Bij deze dit bericht dan nog een keer geupt!!!

12. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Het Kruidvat is wel degelijk aansprakelijk. Door de ketenaansprakelijkheid kunnen ze zich niet verschuilen achter producent Bambino en kan je als consument je gewoon bij de leverancier melden in het geval van klachten.

13. Tima

Tima Lid

Dec 23, 2010
    60
    0
    0
    Bedankt voor de waarschuwing want ik zat er wel laatst naar te kijken!!

doe maar niet dus

14. pijman

pijman Niet meer actief

brrr wat een eng idee, en dat te bedenken dat ik weleens menen zie fietsen met een draagzak om !!!

Bedankt voor het melden.

15. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    nee inderdaad maar niet doen nee!

dacht ook dat ik trouwens gewoon met kv contact op kon nemen inderdaad omdat de terugroepacties ook van daar komen. ze zeiden dat wanneer er meer mensen met klachten kwamen ze er wel wat aan zouden doen... misschien kunnen we gewoon allemaal een keer bellen/ mailen met een "klacht" erover dan moeten ze wel actie ondernemen lijkt me. ga zelf in iedergeval met mijn andere mail adres ook een klacht indienen. gaat hier namelijk niet om afbladderende nagelak ofzo maar om (pasgeboren) baby's!

bedankt voor 't uppen!

16. Chai

Chai Niet meer actief

Mensen doen rare dingen, dat heb ik nog nooit gezien, wat griezelig op de fiets!! :$

17. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    heb net een mail van kruidvat ontvangen dat ze mijn topic gelezen hebben en gaan contact opnemen om het netjes af te handelen... ben benieuwd hou jullie op de hoogte!

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha ik vroeg me inderdaad al af of ze topics als deze zouden lezen :D Verbaast mij nml niets.

Maar brrr, wat schrikken zeg!!

19. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    Wow, dat is inderdaad niet zo handig. Ik heb zelf draagdoeken, van de prenatal. Die zijn heel fijn en die kun je zelf precies strak genoeg omknopen. Mijn kids vonden het geweldig, en ik ook. Ik vind draagzakken vaak zelf niets. Heb die ook geprobeerd, maar vond het niet comfortabel. Die draagdoeken geven je meer het gevoel alsof je nog met je dikke buik rondloopt, maar dan wat hoger! ;)

20. Trees

Trees Niet meer actief

Dat vind ik dan wel weer erg netjes.

Wel ontzettend schrikken zeg :(

Share This Page