Zo netjes vind ik dat helemaal niet. Als je eerst een mailtje ontvangt met als reactie dat ze er pas wat aan zullen doen als er meerdere klachten binnenkomen. Nu zijn ze er achter dat het een topic is op een goed gelezen forum (slechte reclame voor Kruidvat/Bambino) gaan ze opeens wel actie ondernemen. Kortom, als jij het alleen bij dat mailtje had gelaten, was er hoogstwaarschijnlijk niets mee gebeurd .
Daar ben ik het ook wel mee eens. Jammer dat het zo moet, maar Kruidvat zal daarin niet de enige zijn. @ TS: Wat verschrikkelijk zeg!! Je schrikt je toch helemaal de t......
Idd beetje jammer dat er eerst het e.a. Op internet moet staan en ze het dan wel serieus kunnen afhandelen. @escal, pfff wat schrikken zeg. Gelukkig had je de draagzak vas.
das idd behoorlijk schrikken als zoiets gebeurt. ik vind het alleen niet helemaal eerlijk dat kruidvat nu door het slijk gehaalt wordt. kruidvat geeft aan dat ze meer klachten gehad hebben en dat ze actie ondernemen. uit het eerste bericht blijkt nergens dat kruidvat zich verschuilt achter bambino. ik werk zelf in een winkel en bij ons hoofdkantoor sturen ze na een klacht ook zo`n mail en dan gaan ze gelijk uitzoeken of er meer van dezelfde klachten zijn en dan gaan ze bij gevaar voor de vloksgezondheid (wat dit ook is) over tot een terugroepactie. dit kan niet ala minuut gebeuren omdat ze wel moeten onderzoeken welke gevaren er zijn. kruidvat geeft aan actie te ondernemen en dan mag je er ook vanuit gaan dat ze dat ook doen. (kruidvat kennende (schoonzus werkt op hk) nemen ze het echt wel serieus) liefs doris
@Dorisn, in TS eerste post staat niet dat er meer klachten waren en Kruidvat actie zou ondernemen, alleen als er meer klachten zouden komen actie ondernomen zou worden. Maak ook nergens uit op dat Kruidvat heeft gevraagd die babydrager op te sturen voor onderzoek of ze een welgemeend excuses heeft gehad. Voor hetzelfde geld was haar baby op de stenen gevallen. Al zou die draagzak die niet goed werkte van haar een uitzondering zijn, dan nog horen ze dat gelijk na het melden van de klacht serieus op te pakken, vooral bij zo'n gevaarlijk mankement, en niet pas als ze er achter komen dat die klacht op internet is beland. Ze zullen het vast wel bijhouden hoor, hoeveel klachten er over zijn etc., maar deze individuele klacht hebben ze in eerste instantie niet netjes opgepakt.
Nou dames. kruidvat houd me nu goed op de hoogte. de draagzak is opgestuurd en zijn bezig met testen. er is helaas nog niets concreets uitgekomen maar gaven aan niet te stoppen met de testen. gelukkig pakken ze het nu wel goed op, misschien heb ik net iemand aan de lijn gehad bij kv die niet wist wat de normale gang van zaken was. vind het alleen erg kwalijk dat er toen niet goed gereageerd werd waardoor ik het zeker even wilde melden op internet zodat niets ergs gebeurt bij een kleine! ik hou jullie verder op de hoogte wat er uit het onderzoek komt...
Ik zag vorige week iemand van de berg af skieen......... Wel met een beter ding dan een goedkope draagzak natuurlijk
nou, de uitkomst. kruidat heeft verschillende testen uitgevoerd maar zegt niets te kunnen vinden wat aansluit op mijn verhaal. aangezien ze na uitvoerig testen niet hebben kunnen vinden kunnen ze naar eigen zeggen de draagzakken ook niet uit de handel halen. mochten er meer klachten komen word er opnieuw getest (zelfde testen als die van onze draagzak) en kijken ze of er dan wel wat uitkomt (?!) zijn verder erg correct en vriendelijk geweest maar is natuurlijk erg dubbel. eenerzijds netjes want ze hebben me goed op de hoogte gehouden, testen gedaan en de uitkomst lateen weten. anderzijds is de uitkomst natuurlijk niet wat ik had gehoopt na mijn ervaring....