Aaaaah, zo bedoel je . Ik trek haar haar slaapzak aan en daarna gaat ze pas de draagzak in . Andersom kan echt niet, vandaar dat ik je niet begreep, hihi.
hihi oke ben net geweest ,MET draagzak en eenmaal buiten moet ik zeggen dat ik het zelf wel kouder vond dan vanmorgen! Ze keek haar ogen uit op de heenweg en op de terugweg viel ze in slaap..... Bij school waren er toch wel naast de aahhh en ooohhh's wat moeders die afvroegen of het niet te koud was.. thuis had ze een koud gezichtje maar de rest was nog lekker warm,heb haar in de box uitgepeld en ze ligt nu lekker in bed! ga toch eens nadenken over zo'n zak,weet niet hoevaak ik de draagzaak daadwerkelijk ga gebruiken nu,..vind het geweldig maar ga na het naar school brengen vaak de boodschappen doen en dna met de kinderwagen/fiets..
aha goed gegaan lees ik Als je je kind maar lekker in laagjes aankleed komt het goed Hihihi wij hebben die zak nog wel maar bewaren 'm voor de tweede dus helaas kan ik 'm niet aan je verkopen.
Hoi, ik zou je een tip willen geven, schaf ipv een zak, een draagdoek aan. ik heb 4 kinderen, en ook ik ben begonnen met een draagzak. Nu weet ik beter. Het is veel lekkerder om een doek te knopen en je kindje lekker warm daarin te leggen of te zetten. Je hebt onwijs veel knooptechnieken en het is zlfs zo, dat als ik savonds moet koken, ze lekker op mijn rug ligt. Papa heeft haar altijd op de rug als we gaan wandelen. Doordat het trico zacht is, en de doek goed verdeeld wordt heb je geen last van je schouders ed. Weet nog goed, toen de derde er met 17 maanden nog in zat, hij bij de ah zelf de pincode intoetste, haha. Wat ook belangrijk is, door dat je de doek breed tussen de beentjes doet staat de dijbeenkop goed in de kom van de heup. Beter dan het hangen van de beentjes in een draagzak. Google eens op biana draagdoeken en babydraagsystemen. Liefs, zus
Hoi dames, ik vroeg me het volgende af; ik heb ook een draagzak van babybjorn, nu paste ik onlangs in de winkel zo'n "cape" om eroverheen te doen maar deze paste enkel als je de baby buik tegen buik draagt. Als je de baby naar voren in de draagzak laat zitten, dan past die cape niet want de kap zit dan verkeerd... De verkoopster vond het ook vreemd, aangezien er op de verpakking wel een baby naar voren met cape afgebeeld staat... Hoe zit dat bij jullie?
Ik had mijn zoontje ook vaak in de draagdoek toen hij nog klein was (in januari geboren dus was het ook nog flink koud) Maar deed hem dan onder mijn "jas", droeg toen ipv een jas vaak 2 dikke fleece-truien. Eentje aan dan draagdoek dan nog eentje. Ging prima. Wel een mutsje op natuurlijk.
Die kap die kun je eraf halen ZOdoende kan je kindje ook als ie vooruit kijkt in de draagzak. Tenminste als we dezelfde cape bedoelen :-s @Zusje : ja had toen ook gekeken naar een draagdoek. Maar vond het er zo moeilijk uitzien dat knopen Heb wel toen Erik heel klein was een ringsling gedragen. Hoef je tenminste niet te knopen. Maar goed daarmee lukt het me ook niet echt om Erik er echt zo stevig in te doen dat ik hem niet hoefde vast te houden.
Zag het helemaal voor me ...net als ik Wendy in t begin met draagzak en al in bed mikte als ze eindelijk op mn buik inslaap was gevallen tijdens het stofzuigen (wat ik nu niet meer doe...mn rug zeg met dat zware kind )
Ik draag mijn zoontje ook gewoon in de draagdoek, maar daar zit hij wel helemaal in gepakt, bij de babybjorn bungelen de beentjes er wel uit. Ik zou anders een soort van sneeuwpak aandoen, die verkopen ze gewoon bij de hennes, heeft je baby het heerlijk warm. Ik doe mijn zoontje in de draagdoek overigens niet een te dikke jas aan want anders krijgt hij het door mijn lichaamswarmte veel te warm. Of doe anders in ieder geval leren slofjes ofzo aan?
De kapje van de cape bij de BB kan je ook andersom erop vastmaken, dan zit ie prima! Ik vind het een ideale uitvinding voor even snel een boodschapje. Voor de lange afstanden gebruik ik toch liever een draagdoek.
Ik draag mij zoontje gewoon in de draagzak hoor, dan heeft hij een lekker skipak aan met wanten en hij voelt niet koud aan
Als ik met Louiza in de draagzak ga wandelen, doe ik haar jas aan met dikke broek en dikke kousen en in plaats van die dure cape van BB gebruik ik een fleece dekentje dat ik rondom haar wikkel, zo zit ze lekker warm. En natuurlijk een mutsje op met oorlappen.
ik deed de jas van mijn man aan, dan kon lars er lekker bij onder. heel grappig gezicht, want op een gegeven moment kwamen zijn voeten eronder uit :-D
Hihi,wat een hoop reacties leuk! Ik ga toch eens op zoek naar zo'n skipakje,nog niet gezien in maat 50/56 maar die zullen er vast wel zijn! Vind het heel knus met de draagzak en de kleine meid vind het ook heel interresant!
je kan die capuchon er gewoon afhalen en andersom weer vast maken met de knoopjes. Beetje domme verkoopster dat die dat niet weet.
Ze hebben het met drieën geprobeerd maar het lukte dus echt niet, het was misschien een oud model van babybjorn... vind het ook vreemd.
Idd de cape kan er andersom op. Een skipak vond ik zonde van mijn geld want daar groeien ze uit. En in die zak zou ze nu nog kunnen. En ze is 80 cm. Ze zit er al een hele tijd niet meer in omdat mijn rug het niet aankan.