Wanneer zat hij/zij bij jullie in de kinderstoel?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by melissa, Mar 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melissa

melissa Actief lid

Mar 28, 2006
    219
    0
    0
    Ben benieuwd hoe oud het kindje echt moet zijn voor in de kinderstoel.Snap dat dat kan als ie goed kan zitten, maar hoe oud zijn ze dan?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou dan zijn ze toch wel een dikke maand of 8... maar het ligt ook aan het soort kinderstoel. Want Iman zit al sinds 5,5 maand in de kinderstoel, maar ik heb een waar je de leuning van kan verstellen... Kijk maar in mijn album, en dan kunnen ze er vanzelfsprekend vroeger in!

3. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ze moeten wel goed kunnen zitten, en zelfstandig zitten, dus niet dat je ze neerzet, dat is niet goed voor het ruggetje

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer zit nu sinds 3 weken in een kinder stoel en alleen met eten.

zie album

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Kaylee zat met 8.5 maand voor t eerst in de kinderstoel, tot die tijd zat ze in de wipstoel om te eten.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou ook zeggen met 8/9 maanden..

7. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Joey zit pas een paar weken in de kinderstoel, vanaf 6 maanden ofzo? Met een kussentje hier en daar voor wat meer stevigheid in het begin. Ik ben hem in een kinderstoel gaan doen toen ik hem meer vast voedsel ging geven en graag wilde dat hij bij ons aan tafel kwam zitten. En omdat hij in zijn wippertje zo zat te klieren dat ik het in mijn gedachten al met Joey en al om zag vallen ;)

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ewout zit er ook in vanaf 6 maanden, toen kon hij ook al redelijk goed zelf zitten, wel met rolletjes handoeken naast hem ;)

Share This Page