Ben benieuwd hoe oud het kindje echt moet zijn voor in de kinderstoel.Snap dat dat kan als ie goed kan zitten, maar hoe oud zijn ze dan?
Nou dan zijn ze toch wel een dikke maand of 8... maar het ligt ook aan het soort kinderstoel. Want Iman zit al sinds 5,5 maand in de kinderstoel, maar ik heb een waar je de leuning van kan verstellen... Kijk maar in mijn album, en dan kunnen ze er vanzelfsprekend vroeger in!
ze moeten wel goed kunnen zitten, en zelfstandig zitten, dus niet dat je ze neerzet, dat is niet goed voor het ruggetje
Kaylee zat met 8.5 maand voor t eerst in de kinderstoel, tot die tijd zat ze in de wipstoel om te eten.
Joey zit pas een paar weken in de kinderstoel, vanaf 6 maanden ofzo? Met een kussentje hier en daar voor wat meer stevigheid in het begin. Ik ben hem in een kinderstoel gaan doen toen ik hem meer vast voedsel ging geven en graag wilde dat hij bij ons aan tafel kwam zitten. En omdat hij in zijn wippertje zo zat te klieren dat ik het in mijn gedachten al met Joey en al om zag vallen
Ewout zit er ook in vanaf 6 maanden, toen kon hij ook al redelijk goed zelf zitten, wel met rolletjes handoeken naast hem