even een praktisch vraagje, voor degene die dat gebruiken.... welke is het beste, waar hebben jullie die gekocht (hoe duur) en kunnen er ook avent flessen (of andere brede flessen) in. kun je de temp appart instellen ivm johannesbroodpitmeel dat verhit moet worden bij 70 graden.. alvast bedankt
Wij hebben de flesverwarmer van Avent, deze kan op 3 standen en straks kunnen ook de potjes erin Hij kost zo rond de 40 euries Hij bevalt ons prima, doet er ongeveer 5 min. over om een fles van 180 ml ( 200 ml voeding) op te warmen, kunnen we onder tussen gelijk zijn luier doen.
Wij kregen die van de hema kado, bleek dat er alleen de kleine flesjes van Avent (hadden we al)in kunnen. Dus toen we toe waren aan de grotere flessen, zijn we de magnetron gaan gebruiken, is ook nog veel sneller.
Wij kregen die van de hema kado, bleek dat er alleen de kleine flesjes van Avent (hadden we al)in kunnen. Dus toen we toe waren aan de grotere flessen, zijn we de magnetron gaan gebruiken, is ook nog veel sneller.
om met de laatste avond fles naar beneden te lopen zien wij niet zitten , en omdat wij de luier toch voor het eten verschonen gaat het voor savonds en de eerste fles smorgens prima.
heb nu in overleg met de dokter friso comfort, en die moet met kokend water gemaakt worden (althans de kook eraf zo rond 75 graden) is dus voor mij niks dit of wel?....
Hier ook Avent en die werkt prima! Wij hebben em om mee te nemen. Thuis gebruiken we magnetron, maar niet iedereen heeft die.. @sim: Bij de Friso comfort: eerst het water en darna de poeder erbij..werkt prima hoor!
De Avent flessenwarmer wordt op stand 3 tussen de 75 en 85 C! En de service is meer dan goed. De mijne werd niet warm meer en ik heb gebeld met Avent en samen met de bon kon ik de warmer zonder probleem ruilen voor een nieuwe in de winkel waar ik hem gekocht had! Voor mij dus een Avent flessenwarmer!
Ik heb er een van prenatal... maar niet veel gebruikt. Ik vul de fles met 2/3 koud water, vul aan met 1/3 heet water uit de koker en de fles is precies op temperatuur... Hoef ik dus niet meer te verwarmen
ik heb die van de prenatal en die koste geloof ik 25 euro en die werkt ook prima kan bijna alle flessen erin doen en er zitten verschillende standen op ook voor potjes. ik gebruikte ook een hele tijd friso comfort en dat maakte ik gewoon aan met koud water en heb nog nooit klonten gehad. je moet aleen wel heel goed schudden.