Ik ben nog maar net zwanger, 6 weken 1 dag. Heb gisteren het hartje zien kloppen dat wel,maar wanneer begin je nou met babyspullen kopen?? Ik wil zo graag shoppen rompertjes speentjes doekjes sokjes etc. wanneer zijn jullie begonnen en wat had je gekocht???
Ik ben na de 12-weken echo begonnen met kleine dingetjes kopen die unisex waren, was maar weinig hoor. Ben pas echt losgegaan na de pretecho met 17 weken toen we wisten wat het geslacht was
Hier idd ook gewacht met 20 weken, ok je koopt hier en daar vast wel een dingetje, maar echte inkopen pas toen de zwangerschap ook echt goed ging. 9 maanden (of 7,5 nu nog voor je) vliegen nou ook weer niet ZO snel om
Na de 16 wk echo (soort 20 wk echo) een paar kleertjes en de rest na 20 weken. Wel zijn we rond 16 wk gaan oriënteren op de grote aankopen.
Ik was zooo ongeduldig dus ik ben met 6 weken al begonnen met wat kleine dingetjes na 3 maanden de kinderwagen en toen we wisten wat het geslacht was kon ik helemaal los
Met 13 weken begonnen met wat dingen die we unisex wouden hebben, na 20 weken pas echt op zoek gegaan. Bedenk je ook dat je 40 weken gebt om te shoppen. Ik moest mezelf op een bepaald punt echt inhouden, had al zoveel spulletjes. Had in 1 goede deal voor 20 euro al bijna alle kleertjes voor het eerste jaar, was mazzel, maar helpt niet bij de koopdrang
Ik kon ook niet wachten met shoppen... Maar in praktijk bleek ik het helemaal niet leuk te vinden omdat ik toen het geslacht nog niet wist... Ik zag allemaal leuke jongens en meisjes kleding... Maar de neutrale kleertjes vond ik niet zo bijzonder... Toen ik eenmaal wist dat we een meisje krijgen wel meteen lekker geshopt. Kwa kleertjes probeer ik me nu in te houden. We hebben al best wat en als de kleine er eenmaal is wil ik ook wel shoppen natuurlijk
Tja... wat is echt shoppen Ik koop zo af en toe wat als ik wat leuks zie. Maar wij willen het geslacht ook niet weten, dus wat dat betreft ook geen reden om daarom tot de 20 weken te wachten. Na de eerste echo hebben we een pakje gekocht en een paar lakentjes. Verder heb ik ook al een aantal rompertjes en sokjes. Witte rompertjes en sokjes kan je mijns inziens altijd gebruiken. Knalroze rompers onder kleding is ook lang niet altijd praktisch Maar verder vind ik het ook erg leuk om dingetjes cadeau te krijgen, waardoor ik mezelf wel een beetje probeer in te houden, omdat wij het nu net aan mensen in de naaste omgeving hebben verteld en zij het ook leuk vinden om iets te geven.
Het eerste pakje al voor de eerste echo, eerste roze pakje zo rond de 16 weken en sinds vorige week zijn we echt bezig met aankopen doen, ook de wat grotere.. Morgen box ophalen bijvoorbeeld.
wij zijn al heel snel gaan kijken bij baby dump en baby park. beetje kijken en orienteren wat ze hebben en wat we zouden willen, hadden we wat om over te dromen en wensen haha en toen ook een neutraal pakje gekocht maar meer niet.. als je straks het geslacht straks wil weten kan je dan los gaan, anders blijft t neutraal en kan je na je bevalling lekker gaan shoppen in kleur.
Me eerste echo heb ik al gehad haha.ik denk dat ik binnenkort maar begin met sokjes en rompertjes ik weet dat ik nig een heleeeee lange weg te gaan heb, maarhet is zoooooo leuk
Hier bij de eerste na 13 weken, kleine dingetjes zoals rompertjes etc. Gewoon omdat ik dat leuk vond en ook niet kon wachten. Nu bij de tweede na 20 weken de eerste kleertjes. Inmiddels ook een duowagen. Kan me voorstellen dat het moeilijk is te wachten..... Voor nu zou je inderdaad kunne kijken naar wat neutrale rompertjes. Speentje zou ik niet kopen, zitten wel in de babydozen van verschillende merken. Voor het shoppen heb je echt nog alle tijd hoor, zou je nu nog echt niet hoeven doen.....
Kleine neutrale dingetjes zou je nu inderdaad al kunnen kopen als je je echt niet meer in kunt houden, maar zoals al meer gezegd is, je hebt echt nog tijd zat! Anders heb je in je verlof niks meer te doen of je kasten uitpuilen met kleertjes. Vond het bij ons ook pas leuker worden toen we wisten dat we een zoontje zouden krijgen en gerichter voor jongens dingen op zoek konden gaan! Maar oriënteren kan altijd natuurlijk! Ps. gefeliciteerd en een goede zwangerschap!
Ik ben na de positieve test kleine dingetjes gaan kopen slabbetjes en slofjes enz beetje neutrale kleurtjes. & de grote aankopen zoals meubels voor de babykamer enz pas na de 13 weken. Nu koop ik af en toe bij sommige winkeltjes wat kleertjes in verschillende maten of andere leuke dingetjes kan moeilijk dingen laten liggen hihi Binnenkort gaan wij het badje nog ff kopen. .
Bij de eerste hebben we met 12 weken de babykamer al gekocht :') (Werd wel pas weken later geleverd en je kon nog afzeggen mocht het mis gaan.)