Ik ben heel benieuwd welke luiertas jullie zouden aanraden. Ik ben namelijk echt heel erg toe aan een nieuwe. Heb nu een vrij grote van little company maar die is echt aan alle kanten gescheurd. Echt balen. Heb dat ding een jaar in gebruik. Maar goed ik moet dus een nieuwe. Moet 'm straks ook voor 2 kindjes gebruiken. Zou natuurlijk het liefst voor een cowboysbag gaan, maar ja dat vind ik wel echt heel erg duur. Dus welke tas is ruim, heeft ook wat vakjes (voor flesje o.i.d.), en is niet al te duur?
Ik heb nu deze Prenatal - verzorging - Verzorgingstassen - Prenatal - Prenatal verzorgingstas maar dus nog niet in gebruik. Ik wilde er niet teveel geld aan uitgeven. Bij mijn dochter had ik een tas van Lief! Maar die vond ik nu dus te duur.
Verzorgingstas Toppi Care Grijs | Tassen | Baby-Dump Deze heb ik in het zwart. erg fijn. groot vak voor genoeg luiers, doorzichtig kleding vakje als je vieze kleertjes hebt enz enz. en genoeg vakjes
Ik heb vorige week een luiertas van lief! gekocht bij de intertoys nu 39,95. Is lekker groot, ik ga hem ook voor 2 kindjes gebruiken. Heel blij mee
Ik heb 1 van lief lifestyle maar mijn eerste scheurde dus een nieuwe gekregen en deze scheurt alweer. Heb nooit veel gewicht in de tas en ook als dat wel zo was moet hij er tegen kunnen. Ze zijn heel mooi maar kwalitatief waardeloos.. heel jammer maar die hoef je dus iig niet te doen zonde van je geld want mijn tas kostte toen 89,95
Ik heb wel de cowboysbag top ding !! Maar inderdaad duur wilden hem zelf niet kopen (ben een kniepert in dat soort dingen haha) maar vriend dacht daar anders over en voor het eerst heb ik een spontaan cadeau gehad haha... Zo lief !!
Heb een lief tas en die ging na nog geen twee maanden stuk! Slechte kwaliteit en viel niet onder de garantie. Kunstleren flapjes bij de twee voor vakken lieten van elkaar los. Zijn dus niet gestikt.
Die van Joolz zijn idd erg mooi! Zelf heb ik een cowboysbag. Dat blije is niets voor mij, zo'n ding van Lief! ofzo en mijn vent zie ik daar al helemaal niet mee lopen.
Ik heb een Oilily tas (ik geloof dat het officieel een weekendtas is). Ik heb hem zelf al wat jaartjes en nu bijna een jaar in gebruik als luiertas. Hij begint het nu wel wat zwaarder te krijgen maar is ook zeer intensief gebruikt en volgepropt. Ook in de woonkamer gebruik ik altijd de luiertas dus er wordt ook in huis veel mee gesleept (wat momenteel ook de hobby is van dochterlief). Ik denk nu toch aan een compactere iets stevigere tas, vind zelf de luiertassen van Mutsy (matchend bij de kinderwagens) er wel solide uitzien.