Het ene nichtje van mijn man heeft al gereageerd en zij wil mij wel wegwijs maken met de doeken (vindt ze zelfs erg leuk om te doen) en mag van haar een week een doek lenen als de baby er is om het uit te proberen, helemaal goed! (Y)
Een draagdoek is echt heel fijn en het is heel simpel. Op youtube kan je duidelijke filmpjes vinden over hoe je moet knopen. Op facebook kan je ook naar de groep draagpraat gaan en aanmelden, kan je info vragen en hulp. Ik gebruik nu zelf ook vaak een tula draagzak, maar zou ik zelf voor een klein babietje weer niet doen. Ik wil straks de kleine ook gaan dragen met een doek. Wil dan een dunnere doek aanschaffen want heb nu alleen dikke katoenen doek. Je kunt trouwens al hele mooie en fijne doeken kopen voor 40-50 euro hoor. Little frog en amazonas zijn fijne en betaalbare merken.
Bedankt voor je tips, maar vind 50 nog best veel geld, draagzakken zijn een stuk goedkoper (via Marktplaats in ieder geval). Zie ook geen Little Frog draagdoeken op Marktplaats staan. Maar krijg binnenkort een cursus van een nichtje van mijn man en zij heeft veel ervaring met doeken, dus zij kan me vast goed adviseren.
Het is inderdaad goed om het eerst te proberen. Heel fijn dat je er 1 kan proberen bij familie hopelijk vind je er 1 die je prettig vind
Ik heb hier nog een nieuwe tricot slen liggen in doos en plastic, ongebruikt. Ik had m dubbel gekregen bij de geboorte. Pb maar bij interesse, mag voor een leuk prijsje weg. Hij is donker blauw/antraciet. Alles erbij, doos, boekje dvd.
Maar zijn die draagzakken ook ergonomische dan ? Ik kon via marktplaats geen ergonomische draagzakken vinden voor een leuke prijs, Ik heb er via internet 1 laten maken voor 50 euro, een mei tai idee,
ergonomische zakken zijn gewoon duurder 2e hands. maar Zijn waardevast doeken ook als je bv een nieuwe bb/stokke koopt mag je blij zijn als je de helft er voor terug krijgt
Zal eens kijken naar die van Huis van Puck, hopelijk is dat wat voor me! @Huis van Puck: je hebt een pb!