Wij willen een flessenwarmer die op 12 volt kan, ik heb hem alleen voor in de auto nodig. Wat zijn jullie ervaringen met een flessenwarmer voor in de auto? Welk merk heb je? Warmt het snel?
Hier geen goede reactie, want die van mij is van 1976, maar doet het nog goed. Wel kan ik zeggen dat ik het heel handig vindt.
Ik heb van een nicht een Philips flessenwarmer gekregen die zij niet meer gebruikte. Hij is goed gebruikt (door haar) maar doet het nog steeds prima. Ik heb hem als back-up in de auto liggen maar nog nooit hoeven gebruiken. Ik heb hem onlangs getest en hij werkte prima, minuutje of 10-15 voor de fles echt warm was (maar zoonlief drinkt zijn flessen dan ook erg warm, koudere flessen drinkt hij niet op of spuugt hij uit). Afgaande op het plaatje is het deze: SCF215/84 Philips Babyvoeding- en flesverwarmer SCF215/84 - Philips Support
Ik heb en flesverwarmer boven staan voor de ochtendfles. Ik gebruik hem niet om de fles mee op te warmen, want dat duurt veel te lang. Ik gebruik hem wel om de fles tussendoor warm mee te houden. Zl poept 's ochtends altijd enorm, dus tussendoor wassen en aankleden en dan verder drinken. De melk blijft dan lekker warm Het is een flesverwarmer van de prenatal.
Wij hebben er een van chicco via marktplaats gekocht voor tijdens de vakantie. Het duurt wel wat langer dan een magnetron maar ik vind t wel handig!