Wie heeft er met 14/15 weken geslachts bepaling gedaan & Konden ze het geslacht met zekerheid zeggen? En mocht je de 20 weken echo al hebben gedaan Klopte het met de geslachts bepaling van 14/15 weken Ben zo benieuwd 😊
Bij de eerste zei de gynaecoloog ik eet mn schoenen op als dit geen meisje is. Was toen 15 weken. Werd een meisje. Tweede ook gynaecoloog rond 15 weken. Klopte werd een meisje. Derde met 14 weken bij een echobureau gedaan En klopte ook. Maar ben erg slank, placenta aan de achterkant en baby lag er perfect voor. Baby's lagen elke keer echt tegen de buikwand aan dus heel goed te echoen.
Met 13.6 een jongen en dat klopt ook! (Tenminste op de echo's daarna) Ben ook slank en ze zeggen altijd dat m'n echo's duidelijk zijn. Placenta zit nu voor dus blijkbaar maakt dat niet uit. Met ons dochtertje met ruim 14 weken een meisje en dat klopte ook. Placenta lag toen achter.
14+5 wk en dag en het was erg goed te zien en bevestigd met de 20 wk.. Dit was trouwens nu Met de eerst met 13 wk gedaan en klopte ook een jongen
Met onze dochter was ik 14+3 en dat klopte. Nu heb ik die echo al met 13+4 bij hetzelfde echobureau ben benieuwd of ze over 13 dagen het goed kan zien.
Aah gelukkig maar , merkte je in alle zwangerschappen het verschil tussen Een jongen en meisje kwa buik omvang of symptomen ( hele zwangerschap)