Welke fles?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Allesisliefde, 23 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allesisliefde

Allesisliefde Actief lid

31 okt 2024
    313
    263
    63
    Vrouw
    Hé hallo,

Ik ben even benieuwd welke fles jullie het aller fijnste vinden. Ik snap dat dit voor elk kindje verschillend is, maar je moet toch wat kopen..:roflmao:

Ik las over de dr. Brown groen: die lekt
    Ik heb zelf positieve ervaring met de difrax S fles. Maar nu ik erover na nadenk, lekte die ook altijd..o_O

Ik lees goede verhalen over Avent Naturel. En dan de nieuwe versie?

Vergeet ik nog merken? Wat zijn jullie Tops en Flops?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.173
    113
    Wij gebruiken bij de oudste avent, was een ramp met krampjes. Toen overgestapt naar dr brown en die bij allemaal gebruikt (dus super tevreden).

Allesisliefde vindt dit leuk.
  3. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.745
    113
    Lansinoh en Hegen vond ik heel fijn.

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik was groot fan van Dr. Brown bij mijn oudste 2.. Dus bij de 3e weer gekocht. Maar op de een of andere manier dronk hij daar niet goed uit, ging hem veel te snel. Op aanraden van de kraamhulp een newbornspeen (geloof ik) erop gekocht en dat ging veel beter.
    Bij de oudste 2 had ik trouwens ook die Difrax flessen nog, die vond ik zo leuk.. Maar die lekten hier altijd al heel snel aan de onderkant, wat we ook deden ermee.

Om medische redenen kwamen we met de jongste bij de logopedist in het ziekenhuis terecht en die werd nog net niet boos, die was het niet eens met die kleine speen op de Dr. Brown.
    Zij raadde ons de Lansinoh aan. Had er nooit van gehoord, maar die sloot echt heel mooi aan bij hem en daar dronk hij het beste uit.

Nu voor de nieuwe baby wilde ik weer een Lansinoh halen eigenlijk. Volgens mij zit er ook eentje in de Blije Doos?

5. Allesisliefde

Allesisliefde Actief lid

31 okt 2024
    313
    263
    63
    Vrouw
    Ohh jo! Inderdaad nog nooit van gehoord! Maar zoals je ziet ben je nummer 2 die het zegt. Ik gaat eens googlen.
    Ga je flesvoeding geven? Welk merk ga jij kopen t.z.t.?

Altijd fijn om even wat verhalen en ervaringen van andere te horen:rolleyes: Bedankt!

6. Allesisliefde

Allesisliefde Actief lid

31 okt 2024
    313
    263
    63
    Vrouw
    Hegen lees ik ook goede verhalen over! Jij gebruikte allebei de merken?

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik begin altijd met de borst, maar tot nu toe is mijn record 10 dagen. Allemaal om medische redenen eigenlijk.
    Ik stap dan over op de fles en ik begin altijd met Hero :)
    Van Etos huismerk groeide mijn dochter niet goed dus ik zou zelf de volgende keer weer voor Hero gaan. Maar ook dat is zo persoonlijk!
    Mijn beide jongens moesten dieetvoeding dus het is echt maar ervaring van 1 kindje hoor..

8. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahaha ik kom nu pas op het goede woord, ik heb er zo lang over nagedacht vanochtend en nu schiet het me ineens te binnen! :D
    Ik bedoelde een prematuurspeen.. Haha sjonge

9. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Absoluut de Lansinoh fles! Bij de eerste difrax (smalle s fles) gehad maar de 2e weigerde elke fles en door logopedie idd de Lansinoh fles aanraden gekregen en dronk direct!
    Bij de 3e geen borstvoeding gegeven en direct met de Lansinoh fles gestart. Zo blij mee!

Ik gebruik de S speen voor melk (en verander nooit van grote) en L speen voor de en pap fles.
    oh en ik vind de glazen variant erg fijn maar dat moet je liggen natuurlijk.

10. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.745
    113
    Ja allebei gebruikt. Over allebei tevreden.

11. Allesisliefde

Allesisliefde Actief lid

31 okt 2024
    313
    263
    63
    Vrouw
    Welkom bij de zwangerclub hahah

Demino vindt dit leuk.
  12. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Hier hebben we Dr Brown en geen last van lekken, bij geen van de flessen van Dr Brown wie we tot nu versleten hebben ;)

Deel Deze Pagina