draagzak verpest slaapritme?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    mijn meisje wil de laatste dagen niet makkelijk haar wiegje in...gaat dan huilen *zie ook mijn topic "gulzig drinken")
    Nu heb ik zo'n draagdoek en heb ik haar er op dit moment in zitten en dan slaapt ze dus heerlijk.
    Vraag m,e af of ik hiermee nu haar ritme verstoor en ik haar nog meer "verpest"en ze straks helemaal haar bejde niet meer in wil? Ik be trouwens niet van plan om hgaar saovnds in die doek rond te dragen hoor...alleen nu zo overdag even af en toe.

2. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    zoalng je het alleen overdags doet is het helemaal niet erg wij deden met desmond als hij overdags in slaap viel in de draagzak dan haalden we hem er heel voorzichtig uit en legde we hem in bed vaak ging dit wel goed .

3. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Kaylee heeft maandenlang in de doek geslapen overdag... Ze was een huilbaby die op bed echt niet sliep... Toen het wat beter ging met haar heb ik haar op bed te slapen gelegd, nooit problemen mee gehad.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Volgens mij niet hoor, die kleintjes slapen nog zoveel overdag, en hebben ook nog geen echt ritme.
    Ik zou lekker met haar rondwandelen, (niet te lang)
    Ze is nu nog licht, jammer genoeg is Steven er veelste groot voor, dat tuttelen vond ik lekker.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als dat de enige manier is dat ze slaapt danzou ik haar lekker in de draagzoek houden. is voor je zelf ook rustig, anders creeer je alleen maar spanning. als ze ouder worden merk je vaak toch wel dat je wat makkelijker een ritme kan sturen.

Deel Deze Pagina