Ons dochtertje slaapt vanaf het begin bij ons op de slaapkamer in een wiegje. Maar omdat ze nu toch wel een beetje groot ervoor aan het worden is zal ze toch zo in haar eigen bedje moeten slapen. Mijn vraag is aan jullie hoe julllie dat hebben gedaan. Ik heb haar trouwens overdag al een keer er in gelegd maar toen bleef ze brullen. We verschonen en zo wel altijd al in haar kamertje dus vreemd is het niet meer echt voor haar. Groetjes!
Wij hebben onze dochter toen ze 2,5 maand oud was in een keer overleged in het ledikant en daar nooit problemen mee gehad. Je kunt het ook gefaseerd aanpakken door haar eerst overdag met een paar slaapjes in het ledikant te leggen..
Wij hebben Tymen ook in een keer naar zijn eigen bedje gedaan en was ook niet een probleem. Wel even huilen, maar dat hield vanzelf op.
Ja, dat is moeilijk maar heeft hier prima gewerkt. Toen meneer in de gaten kreeg dat ik en zijn vader er echt niet intrapten ging hij zonder problemen slapen!
ik las hier laatst een tip om overdag een radiootje op het kamertje te zetten, dat ze wat geluiden horen..