Welk merk slabbetjes en spuugdoekjes vinden jullie fijn. Ik ben op zoek ernaar. Bij mijn oudste had ik veel van zeeman en wibra maar die vond ik weinig vocht opnemen. Dus over welke zijn jullie tevreden?
Spuugdoekjes van de Hema, slabbetjes gebruik ik al járen van de Zeeman.. Zijn idd snel doordrenkt maar heb er dan ook heel veel liggen
Ik heb veel van de Hema. Die vind ik prima. Die zijn van badstof. Daarnaast heb ik er een aantal van de Baby-Dump, die zijn van dezelfde stof als de hydrofiel luiers. Die vind ik ook fijn. Wat slabbertjes betreft: die heb ik van veel verschillende merken/winkels, maar gebruik ik niet omdat ik borstvoeding geef.
Ik heb de spuugdoekjes van de Hema. (De badstof witte met gekleurde rand) deze nemen goed vocht op, en zijn niet duur, dus heb er een hoop! Slabbetjes heb ik van de babydump. Zijn ook van badstof, gekleurd, en sluiten met een touwtje.. Blijven ook mooi in de was. Ook niet duur, dus ook hier een la vol van.. En als ze wat ouder zijn en zelf gaan eten vind ik de sillybilly slabben erg fijn. Met lange mouwtjes, daar kan echt geen vuiligheid tegenop zijn zo uit te spoelen en meestal bij de volgende maaltijd alweer droog. Zijn wel duurder, maar je hebt er echt maar 1 of 2 van nodig omdat ze zo snel schoon zijn. En slijten niet..
Witte spuugdoekjes van de Hema, super fijn en goedkoop! Gebruiken we nog steeds voor alles. En als ze klein zijn de slabbetjes van de Hema (later werden het hydrofiele doeken aangezien hij echt alles bij elkaar spuugde ). Maar toen hij hapjes ging eten de slapjes van silly beads.
Ik had toen mijn dochter nog een baby'tje was slabbetjes en doekjes van Hema, Prenatal en Zeeman. Toen ze zelf ging eten, had ik een slab met mouwtjes van SillyBillyz gekocht. Ik krijg geen baby meer, maar als ik nu slabbetjes zou moeten kopen, zou ik meteen die van Sillybillyz kopen. Je hebt ze namelijk ook mouwloos.
Ik heb een aantal slabbetjes van wafelstof, die nemen erg goed vocht op. Nooit last van door lekkende slabbetjes.
Spuugdoekjes van de Hema bevallen hier goed en die van bambino (kruidvat) vind ik ook goed vocht opnemen. Slabbetjes heb ik verschillende (gebruik ze wel met borstvoeding), gebruik meestal die met een drukknoopje (Hema).
Hier ook veel spuugdoekjes van de Hema. Nu ons mannetje wat ouder is en zelf gaat eten heb ik een paar Silly Billyz slabs.. Met mouwen, zodat zijn kleren er nog een beetje uitzien na het eten.. Ik vind ze erg fijn (wel wat prijzig).. en deze heb je ook voor baby's (zonder mouwen dan wel), maar nemen veel op!
Spuugdoekjes van de Hema met die verschillende kleuren randjes erop. Slabbetjes van van alles maar gebruik beide eigenlijk bijna nooit... Slabbetje zo af en toe maar spuugdoekjes heb ik al héél lang niet meer gebruikt.
Ik heb een berg witte slabbenmet gekleurde rand van ikea. Gebruikte ik met borstvoeding en nu nog steeds. Verder een paar van de babydump, die zijn wat groter. En nu mt pasta eten en chili en dingen met knoeisaus krijgt zoontje een knoeischort van ikea aan.
Ik had t al vaker gelezen maar vraag me het toch af: waarom geen slabbetjes gebruiken met bv? Je kindje kan dan toch net zo goed spugen etc?