vanaf waneer box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door music4life, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

vanaf waneer zet je de box beneden :D

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.055
    2.189
    113
    Brabant
    haha, die van ons stond al met 16 weken ofzo in de kamer!:) hadden hem gekocht en meteen maar neergezet. Hier staan er cadeautjes in enzo! staat wel gezellig!

verder moet je het zelf weten natuurlijk:)

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    De dag dat Sanne in huis kwam hebben we de box ook neergezet.

4. music4life

ohk mijn man kan namelijk niet wachten om deze weg te zetten ,,we moeten ook wat kleine dingen in ons huis aanpassen,namelijk de kast verzetten, de tafel een stuk om de lamp verhangen hahahaha maar ik weet niet of de box nu al wegzetten normaal is,tenminste of het niet raar is,,ik heb er geen idee van

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Bij ons staat ie er ook zo'n 4 weken nu, erg gezellig hoor, we hebben em volgezet met knuffels :D

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zet hem er binnenkort ook neer ook voor de beesten hier een fijn idee dat ze er aan kunnen wennen dat ze er niet in mogen.

7. music4life

ja dat is inderdaad een goed idee wij hebben een poes en zij mag daar ook echt niet in,,dus moet ze het wel leren natuurlijk,,ik wil hem eigenlijk ook wel wegzetten hahahaha

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij ons stond de box er met 32 weken, gewoon omdat ik het zelf leuk vond :) -toen was ook écht alles klaar :)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid gewoon neer zetten hoor al jij het leuk vind.gewoon doen :)

10. music4life

ja he eig wel....mijn moeder zei ,meid dan durt het nog zo lang voordat de kleine er is,,ik zei jah maar de babykame ris ook al af,en daar kom ik ook iedere dag hahahaha

11. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    DE box staat bij ons van ca. 26 weken, eerst om de katten te laten wennen, maar het blijkt dat ik er zelf ook aan moest wennen. Dus blij dat we de box zo "vroeg" neer hebben gezet

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij halen die van ons komend weekend op en wat mij betreft zetten we hem dan ook gelijk in elkaar, (zelfs kans dat dat niet hoeft: we halen hem bij vrienden van vrienden tweedehands en als ie in de auto past als ie in elkaar zit, dan laten we hem gewoon zo, :)

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij wilden 'm met 35 weken in elkaar gaan zetten, bleek 'ie kapot te zijn. Die plaat waar de baby op hoort te liggen zeg maar was helemaal door de midden gebroken. Babydump gebeld, en we kregen een nieuwe, levertijd: 6 weken. Dus hier staat ie sinds dat Milan 2 weken oud was.

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hier stond ie met 20 weken ongeveer, in oktober staat ie al bijna 2 jaar in onze huiskamer, heeft de hele huiskamer al zo'n beetje gezien hihhihi.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier stond de box 2 maanden voor de geboorte al maar gebruik hem zeer zelden. heb hem in ons nieuwe huis toch weer neergezet en gaat er alleen is als ze er om vraagt ( 1 a 2 x per week) en dan maar heel kort. hij staat niet in de weg maar denk toch dat hij hier niet heel lang meer blijft staan

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier stond hij al met 22 weken, dit omdat ik 3 uur bezig ben geweest om hem in elkaar te zetten en had echt geen zin om hem weer uit elkaar te halen en weer opnieuw in elkaar te zetten.

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Wij hebben hem een aantal weken terug gekocht! Hier komt hij naast de zetel! Lekker kort bij ons! Maar dit is ook de plaats waar de kerstboom staat... Dus zal moeten wachten met hem op te zetten totdat de kerstboom in januari wordt afgebroken...

Maar misschien dat ik de box gewoon vanaf november ofzo op een andere plaats zet... Gewoon om hem te hebben staan........!

Trouwens ik beval normaal eind januari

18. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Bij ons komt i van de zolder af zodra ik met verlof ga. Kan ik er meteen met de plantenspuit naast gaan zitten ivm de katten :( Eerder hoef ik m niet beneden te hebben, we weten dat i compleet is dus het gaat er bij ons meer om dat de katten er aan wennen dat ze er niet in mogen.

19. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    is er geen andere optie om katten uit de box te weren? ik heb zelf 3 katten en zie het echt gebeuren dat ze er in gaan liggen :(.. ik dacht misschien een soort net er overheen spannen of zo iets?

20. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ik had balonnen en zilverfolie in de box liggen, na 3 weken was ik dat enorm beu. Ik heb toen de box de box gelaten en de katten gingen er in eerste instantie niet in. Maar na een paar weken dachten ze dat het toch een warm slaapplekje was. Ik heb 2 van m'n 3 katten er een paar keer echt uit moeten jagen en daar waren ze best bang voor. Nu komen ze er dus ook niet meer in. Ze moeten toch weten dat ze er absoluut niet in mogen, ook als er niets in de box ligt.

Deel Deze Pagina