Ik heb de onderdelen van mijn tweedehands bugaboo frog net gewassen. Bij het in elkaar zetten houd ik een zwart stuk plastic van ong 49cmx23cm over. Wie weet waar dit thuishoort?
Ehm, geen idee.. Hoort het er wel bij? Of misschien hoort het in het mandje wat er onder hangt? Weet niet of dat plastic loszit, maar kan niets anders bedenken.
het kan nergens anders vandaan komen...dus hoort er wel bij. Het is niet het plastic van onderin het mandje. Dat heb ik er ook uit gehad, maar zit er weer in...
misschien kan je een foto plaatsen? Is het een plastic 'plaat' of is het van stof? Komt het wellicht uit de zitting (plankje met kussen)
Voor het "mandje" inderdaad onder de kinderwagen? Want daar zit bij mij een plastic zwarte plaat (wel de bugaboo).
Bodem van de wieg? of de wand van de wieg? rug van de buggy heeft geloof ik alleen balijnen. Ben je er al uit? Op de website van bugaboo kan je de bugaboo in stukken bekijken, echter kan ik niet heel goed zien of dit stuk erbij zit. Probeer eens bij Service- samenstellingstekening. Wellicht helpt het.
bij aankoop van mijn nieuwe bugaboo cameleon zaten 2 van deze stukken. Ik kon er niks anders van maken dan dat ze voor verpakking waren. Lagen ook los bovenop in de doos, zaten zelf niet verpakt. Heb ze toch maar bewaard. Je weet maar nooit. Hebben de mensen waar jij 'm van gekocht hebt waarschijnlijk ook gedaan. Zou het anders ook niet weten!
aan het voeteneind en de hoofdeind van de kinderwagenbak zitten twee lange metalen (plastic ) stukken om de wieg als hij op de grond staat nog steeds te laten staan! snap je wat ik bedoel? die kan het zijn