Ik heb de manduca en vind hem helemaal niet fijn voor de jongste, wel voor de oudste. misschien is dit op een optie? dat je de oudste wel op een kidsit zet en als ze t zat is in de manduca? voor de jongste gebruik ik graag een doek maar ze ontspant zich er de laatste tijd slecht in, ik denk dat ik wel een duo aanschaf maar merk dat ik steeds meer naar het zelfde neig als jij. heb net de phil and teds verkocht omdat mijn meisje er vreselijk wagen ziek in werd maar wat ik nu wel ga doen weet ik echt niet.
Ik moet zeggen ik vind een duowagen wel handig. haha maar mjin dochter is 29maanden en om die nou nog aan mijn buik te gaan hangen vindt ik dan wel weer een beetje heftig. Daar is ze dan weer net te zwaar voor lol. Mijn dochtertje van (juli2012) gaat eigenlijk vrijveel in een draagzak. Als we naar het cb gaan enzovoort. Wanneer ik allebei mijn kinderen tegelijk heb is de duobak wel weer heel prettig
Nee hoor! Maar mn man en ik verschillen veel in gewicht dus we dragen niet makkelijk met dezelfde drager. Maargoed in de praktijk draag ik meestal de baby en hij onze peuter als we weggaan. Baby in storche en peuter in ergo. Dus geen probleem, maar mocht je denken dat de storche met die gesp snel wisselt tussen gebruikers zoals bv een bondo, ergo manduca oid, helaas, dat gaat wel een stuk lastiger. Voor mijzelf dus geen probleem.
Hier nog een fan van de doeken/drager-uitleen van babybij.nl! Ik had drie verschillende uitgeprobeerd en ben uiteindelijk op de Manduca uitgekomen. De Minimonkey beviel mij ook helemaal niet, al moet ik erbij zeggen dat ik 'm alleen heb uitgeprobeerd toen m'n zoontje nog heel jong was en nog erg veel huilde. Ik kon toen gelukkig een elastische draagdoek van een vriendin lenen en daarin werd 'ie bijna meteen stil en kon ik tenminste iets doen in huis (ipv de hele dag op de bank hangen, omdat hij alleen in m'n armen wilde slapen) Maar goed: babybij=super dus!
Babybjorn gebruik: ca. 7 maanden: 15,- per maand comfort gebruik: ik schat een jaar: 12,- pm Stokke Ruim een jaar: 10 ,- pm Manduca 3 jaar: 3,- pm En de Stokke carrier is geen goede draagzak. Uitleg hier van een draagconsulent.