Hoi dames, Heb even een vraagje wat jullie zouden doen? Wij gaan met m'n schoonouders, schoonzus, zwager en 2 kids eind december naar de winterdierentuin blijdorp, nu is mijn vraag zou ik mijn dochtertje van dan 7 weekjes mee nemen of niet?! Zo ja wat zou ik haar dan aantrekken in de wagen?! Ben benieuwd wat jullie zouden doen, want ik twijfel een beetje! Wil haar er natuurlijk graag bij hebben, maar ja ti's misschien hartstikke koud!! Groetjes gumpie
Als je een oppas hebt, zou ik haar zeker niet meenemen. Je bent met name buiten en hoe warm je haar ook kleed, de kans is groot dat ze het te koud krijgt. Behalve dat heeft zo'n uk er nog niks aan. Die heeft volgens mij meer behoefte aan een bekende plek/bekende geur dan aan buiten naar de dierentuin. Dus nee, ik zou haar niet meenemen.
Ik zou denk ik even met het bureau overleggen.. als die zeggen dat het geen kwaad kan dat je kind (goed ingepakt!) de hele dag mee naar buiten gaat dan zou ik het wel aandurven. Voor je kind hoef je het inderdaad niet te doen, die wil alleen maar slapen/eten/warmte dan is het alleen voor jezelf dat ze erbij is.
Ik zou haarmeenemen. Lekker kruikje in de wagen, warm aankleden en gaan.. Onze prematuren zoon namen wij ook al mee toen hij net uit het ziekenhuis was, naar de dierentuin.. Tja onze oudste was jarig en die wilde dat graag. Het ging perfect, hij had het heerlijk aangenaam. Kindje heeft zijn papa en mama nodig niet het huis..
Gewoon lekker meenemen. De meeste kids slapen heerlijk in de buitenlucht, lekker warm aankleden en gaan.
Ik zou haar gewoon meenemen. Ze zal waarschijnlijk toch lekker in de wagen liggen de hele tijd dus lekker warm. Mijn zoontje vond het met die leeftijd heerlijk om te wandelen. Daarbij denk ik dat ze met 7 weken beter bij haar moeder kan zijn dan bij de oppas.
Lekker warm aankleden, extra dekentje, lekker kruikje die je daar in het restaurant ofzo vast wel weer even mag vullen met nieuw heet water Heerlijk hoor! Ik zou mn kindje daarvoor niet thuislaten!
gewoon mee hoor, zou niet weten waarom niet eigenlijk. Met 7 weken kunnen ze tempratuur normaal gezien goed stabiel houden. Jasje aan, mutsje op wantjes aan. Heb je misschien een draagdoek? Deze zou je kunnen gebruiken als je merkt dat ze het te koud krijgt! Ben dan wel voorzichtig met terug in de wandelwagen leggen.
Ik zou het wel spannend vinden met zo'n kleintje. Wat als ze steeds gaat huilen in de maxi cosi? Niet dat je daar vanuit moet gaan. Maar mijn kleintje kan het soms echt zat zijn in dat ding (althans dat interpreteer ik zo) Dat is bij mij altijd het signaal dat ze lekker naar haar bedje moet. Ik denk dat het ook een beetje aan je kindje ligt. Is ze makkelijk en slaapt ze veel en overal zou ik zeggen meenemen. Bij een wat onrustig kindje zou ik daar wat meer over twijfelen...
Hier sliep ze toen lekker rond die tijd in de Bondolino. Gewoon lekker warm inpakken. In de maxicosi zit ze hier alleen tijdens het autorijden.
Ik zou ze ook meenemen, ik breng mn kindjes niet graag naar oppas voor andere dingen dan werken/ziekenhuisbezoek oid. Mn zoon deden we met 8 weken lekker zo'n berenpakje, muts aan en dan in de draagdoek. Ik had een jas die ik naar gelang de kou open of over hem heen dicht kon doen. In de wagen is 't helemaal makkelijk, kruikje mee voor 't geval dat ( Kan je daar wel laten vullen ) lekker warme kleertjes aan en 3 dekentjes; 2 voor over en 1 voor reserve. Moet lukken hoor, regelmatig even voelen/spieken of ze warm genoeg is en niet te warm. Je kan binnen voeden met een kopje koffie erbij. Ze slapen ws toch het meeste.
De autorit is idd afhankelijk van hoe ver dat is, maar onderweg liggen ze toch lekker in de wagen of bij mama in de draagdoek. In de dierentuin in de maxi cosi on wheels zou ik nooit doen, te lang in de maxi, en veel te "open" in de kou en alle indrukken.
Hier ook mee genomen vorig jaar. Warm inpakken, kruikje mee. Die van osn heeft zijn ogen uitgekeken in het aquarium. En de rrest lekker geslapen in de wandelwagen.
Ik zou ook gaan! Je gaat ook regelmatig even naar binnen om te eten dus dan kruikje eruit (slim!) en even zonder dekentje zodat als je weer naar buiten gaat het weer lekker warm is. Kokend water zullen ze echt wel hebben daar neem ik aan!
Ik zou haar gewoon mee nemen. Ze ligt in een afgeschermde kinderwagen en je kan haar zo dik kleden als je wil met alle dekentjes van dien....
Lekker in een draagdoek doen. Lekker warm pakje aan en zelf ook lekker aankleden. Kindje heeft alleen jou nodig. Voeden kan je overal lekker binnen doen en je kleintje slaapt lekker in de doek.