Ik weet niet of ik hier goed zit, maar weet ff niet waar ik t anders zetten moet. T gaat om t volgende. Ik wil graag zelf geboortekaartjes maken want ik heb er maar weinig nodig dus bestellen vind ik een beetje zonde. Dus nu mijn vraag, Heeft iemand tips?
Je kan misschien eens vragen bij een drukker wat het kost om ze daar te laten drukken, als je er weinig nodig hebt kan je ook bijvoorbeeld kaartjes bij kaartje2go of bij hallmark uitzoeken.. hoop dat je iets leuks kunt vinden
Ik zou het alleen doen als je zelf echt heel erg handig bent zodat je een professioneel resultaat krijgt. Ik heb een keer een zelfgemaakt kaartje ontvangen en dat zag er nogal goedkoop uit. Toch een beetje zonde. Er zijn tal van site's (misschien Hallmark of Greetz) waar je weinig betaald en toch een mooi resultaat krijgt!
Ja greetz kan ik ook aanraden! Ik heb er kaarten besteld voor ons geregistreerd partnerschap, uitnodigingen, en ze zijn schitterend geworden, en niet duur!
Op het moment zijn er voor ons 2 proefdrukken onderweg van kaartmix. Volgens mij kan je daar ook al voor klein aantal bestellen. Programma werkt heel prettig en nog veel fijner: als je belt wordt je zooo netjes te woord gestaan en geholpen. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden om het echt jouw unieke kaartje te maken en wat kleur betreft is er als je daar telefonisch en via 'opmerkingen' in de bestelling om vraagt nog meer te regelen dan in de menu's te kiezen valt. Bij de proefdrukken doen ze ook papiersamples, zodat daar ook een betere keuze in te maken valt. Nu maar hopen dat de kaartjes leuk zijn, maar de service is alvast uitstekend!
Ik heb bij kaartje2go zelf geboortekaartjes ontworpen en daar kun je ook gewoon kleine hoeveelheden bestellen
Zolang je maar niet die overdreven dure aanbieders met druk- en zetkosten uitkiest kun je heel goedkoop kleine hoeveelheden online bestellen. Als je dat echt niet wilt en je wilt ze zelf (op een computer) maken, zorg dan dat het papier van een goede, stevige kwaliteit is. Dat ziet er in ieder geval mooier uit. Al zit je dan wel als snel op de prijs die je online ook betaalt...
Wij zijn ook weer in blijde verwachting. De voorgaande keren hebben we de kaartjes bij Geboortepost besteld. We hebben er deze keer ook weer een proefdruk opgevraagd. De gratis proefdruk die je daar krijgt werkte voor ons eerst niet, omdat we die voor vorige bestellingen al gebruikt hadden. Beetje suf dat ze dat niet automatisch regelen. Mijn man heeft gebelt, werd wel meteen gratis geregeld. Kaartjes binnen: ziet er weer toppie uit