Hallo dames! Ik draag op dit moment inmiddels 3,5 maand met de Marsupi breeze, maar gezien de kleine man flink groeit aan gewicht (gaat hard richting de 7,5 kg al) en de Marsupi maar tot 10 max geschikt is en de schouderbanden niet gevoerd zijn, waardoor het dragen steeds meer pijn gaat doen, wil ik graag een andere draagzak kopen. Mijn oog viel tot nu toe op de Tula free to grow. Zijn er hier mama's die daar ervaring mee hebben of andere fijne draagzakken, en dan met name welke de schouders wat ontlasten? Ik hoor graag jullie ervaringen! Dank.
Hier werd de marsupi ook niet fijn meer bij 8 kilo. Zelf had ik nog een bykay ssc Classic en Isara toddler liggen. De Isara toddler gaat vanaf 74/80 en vind ik erg fijn. Dus daarom tot dochter erin kon de tijd overbrugt met m’n doek en de bykay. Bykay niet is m’n favoriet maar vond het zonde om er nog 1 bij te kopen. Tula ftg is een mooie draagzak, maar pas hem eerst even. Hij zit namelijk bij lang niet iedereen fijn. Er zijn een heleboel opties natuurlijk. Beetje afhankelijk van welke broekmaat je zoon heeft wat er nog/al past.
Hier is de bykay scc classic juist wel een favoriet, vond deze zelf het fijnst bij de schouders zitten, o.a. vanwege de gekruiste banen. Heb ook de Tula free to grow en bykay 4way cc uitgeprobeerd, maar die zaten me echt niet lekker. Het is dus echt iets persoonlijks, wat bij de een lekker zit hoeft dat bij de ander niet te zitten. Wat ik zelf heb gedaan is bij Wehkamp een aantal draagzakken besteld en thuis op mijn gemak uitgeprobeerd welke ik het fijnst vond, de bykay scc dus, en de rest heb ik terug gestuurd.
Hier een Tula ftg aangeschaft na een draagconsult. Heb toen na het consult een week drie verschillende zakken in huis mogen testen en de Tula vond ik het fijnst. Hij zit lekker bij mij, mijn dochtertje zit er heel mooi in en ik heb ‘m altijd in rap tempo om met kind erin! Mijn zus vond juist weer een andere zak veel fijner, dus het is wel heel persoonlijk. Zou eerst lekker met je kindje gaan passen, zonde van je geld als achteraf blijkt dat je het niks vindt.
Hier de Tula ftg en nog altijd écht fan! Maar dat is echt per persoon verschillend, zoals mijn voorgangers al zeggen, dus zeker passen Het is met bijna 16 mnd en maatje 80 nog steeds het lievelingsplekje van mijn zoon, terwijl hij echt niet op schoot wil zitten Bekijk bijlage 594313
Tula FTG is echt een super fijne draagzak. Ben er nog steeds blij mee en mijn man ook. Ik gebruik zelf vaak doeken, maar voor even snel of een uitstapje is het ideaal.
Je hebt nu ook de Tula Explore. Ziet er ook fijn vind ik en vooral bij het nekje door dat kussentje. Zou alleen niet de voorwaartse positie gebruiken.
Probeer te passen. Ik ben bijvoorbeeld te smal voor de meeste draagzakken maar kokadi flip zat wel perfect. Ken ook veel die super te spreken zijn over tula
Ik ben ook heel smal, maar geen problemen mee bij de tula. Gewoon alles op z’n strakst. Bij Kokadi vind ik weer een nadeel dat het rugpand zo laag is en ze er snel uitgroeien. Verder is die wel fijn inderdaad.
Ik heb de emeibaby en ben er héél blij mee. Heb de Bykay bij mijn dochter gehad maar die vond ik totaal niet fijn.
Op zijn strakst zitten de schouderbanden bij mij echt te wijd Bij de tula. maargoed ben ook mini (badpakken koop ik in maat 164 ) Mijn dochter had was vrij snel en lang, zat met 6mnd al op mijn rug in de toddler maat. Zo ging ie wel lang mee
de ftg lijkt me ook super! Wij zijn zelf na de doek naar een kodaki toddler gegaan. Die is ook erg fijn! Maar, dat is pas vanaf maat 80. Ik zou eens een draagconsulent opzoeken en er een paar passen/uitproberen. Op die manier zijn wij ook bij de kodaki terecht gekomen. Mochten we nu eerder van doek naar een draagzak wisselen gaan we zeker weer een afspraak maken om de verschillende opties te passen, want dragen is zo fijn! <3
Ik gebruik een kokadi, vind het grote verschil met de tula dat de kokadi van draag doeken stof is en dus veel soepeler dan de tula. Maar dat is misschien persoonlijk. De banden zijn gevoerd en ik draag mn zoontje van ruim 8 maanden er nog prima in.
Wij hebben een kokadi flip. Zoon van bijna 2 (12.5 kilo) dragen we daar nog regelmatig in tijdens een dag op stap (omdat hij anders niet tot rust komt). Draagt nog steeds prima, man met veel nek/schouderpijn houdt dit ook goed vol door de brede banden. Probeer inderdaad wat zakken uit, het is zo ontzettend persoonlijk!
Hier een grote baby van7mnd (was met 11wk al 7,5kilo) en hij vindt het nog heerlijk in de Tula FTG!!! Ik ben zelf een beetje gammel maar ik kan hem makkelijk dragen