Negatieve test + nog niet ongesteld --> vervelend!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusje, 16 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wat ik nou zo vervelend vind is dat je lichaam je zo voor de gek kan houden....en overtijd, en afwisselend verschijnselen, maar nu dus helemaal niks hoor...en ik heb echt zoiets van Ik weet dat ik niet zwanger ben, want ik heb 2 x getest en was negatief!!..Ik maak me ook geen illusies, dus kom maar op met die ongesteldheid, want dan kunnen we gauw verder voor de volgende ronde...dit is namelijk pas ronde 1, en bij onze 1e heeft het 4 maandjes geduurd, dus is allemaal geen drama....maar hup rode duiveltjes,schiet eens op want ik wil verderrrrrr.......
    huhummm: kennen jullie dat?
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja dat had ik ook wel hoor, gelukkig heb ik ze inmiddels gehad en zit nu in ronde 2, volgende week even extra klussen ;)
     
  3. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi....en wie weet is het voor jullie dan wel raak.... :D
    en heb je gewoon als een normale cyclus weer doorgeteld? dus gewoon weer gekeken naar wat je 1e ongesteldheidsdag was en het gebaseerd op het zelfde aantal dagen erna als in je normale cyclus? of gebruik je van die ovulatietestjes.. ik zit even na te denken hoe we dat 4 jaar geleden hebben gedaan, maar volgens mij heb ik toen helemaal niet zo nauwkeurig steeds uitgerekend wanneer we zouden moeten klussen enzo... gek eigenlijk hoe je er onbewust toch zoveel mee bezig bent he?
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wij doen het nog zonder tests, gewoon voor de lol, het moet niet moeten namelijk. Wat komt komt.
     
  5. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Ik begrijp heel goed wat je bedoeld!! mijn test was ook negatief :( . Nu maar wachten op de duivels. zucht. 38 dagen was al zo lang....

    Leanne
     
  6. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja idd, en zo had ik me ook ingesteld, ....begrijp gewoon niet dat mijn lichaam me dan alsnog in de zeik neemt :(
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou die van mij had het ook zo gedaan. Ik was gestopt met de pil en ik had het ene zwangerschapskwaaltje na de ander en vaak een paar tegelijk. Alle tests bleven negatief en de bloedtest ook. Toen had ik me erbij neergelegd. Na 57 dagen overtijd werd ik dan gelukkig ongesteld.
     
  8. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    En het rotte is dat wanneer het nog langer duurt je je toch weer dingen gaat hopen....

    leanne
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Maar als het dan zo is kan het ook wel iets zijn waar je dan 9 maanden op moet hopen!
     
  10. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    57 dagen? was je dan net met de pil gestopt? ik slik eigenlijk al een jaar niet meer de pil...we gebruikten condooms want ik vergat het sowieso vaak te slikken...nou en nu ons kindje 3,5 is hebben we zoiets van Leuk een kleine erbij dus we gaan ervoor........en werd dus ook al een hele poos gewoon regelmatig ongesteld....dus vandaar dat het me nu zo opvalt dat het meteen overtijd is als we er nu echt voor gaan snappie???....maar dat had ik de vorige keer ook, maar toen was het wel de 1e maand na het stoppen met de pil...dus daar zit dan een verschil in...blijft gek allemaal hahahaha
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja klopt was net gestopt, maar ik hoop wel dat het voor jou nu raak is hoor.
     
  12. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    lief, maar is niet zo hoor...heb vanmorgen voor zekerheid test gedaan en negatief....volgende keer beter
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Jammer hoor Suusje.
    Ben benieuwd wanneer die duivels gaan komen dan!
    Succes in de volgende ronde!

    Groetjes
     
  14. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kweet hoe het is kzit ook in ronde 1 en te wachten tot ik ongi word
     
  15. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nog niks :(
     
  16. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Sterkte Suusje.. Ik duim voor je!
     
  17. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hopelijk komen de duivels snel. Kun je inderdaad weer verder. Liefs Jenny
     
  18. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dank jullie wel....ik vind het morgen wel een mooie dag ervoor :)
     
  19. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    NOu ik geloof dat het zover is!! Heb net een test gedaan en 2 roze strepen.....de controlestreep en een iets lichtere, maar duidelijke teststreep hihi....dus onze 2e zit er aan te komen....wauw!! ik zit natuurlijk net als bij ons eerste kindje weer te twijfelen van goh: zou ik wel echt 2 strepen zien? Misschien wil ik gewoon graag zien dat ze er staan? of is de test misschien op hol geslagen etc etc...dus vanmiddag misschien toch even een extra test kopen....maar voel me wel beroerd...beetje misselijk en raar gevoel in me buik, maaaaaaaaaar WIJ ZIJN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!! toch? hahahaha
     
  20. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!! En nu maar flink gaan genieten van je zwangerschap !!
     

Deel Deze Pagina