hoi ik ben van plan om te gaan trouwen maar weet het niet meer zo goed wat het beste is als ik in week 36 ben ivm datum ed of als ik bevallen ben met een pasgeboren baby als ik hoogzwanger ben vind ik t wel risicovol dat de bevalling ineens begint ofzo en als de baby pas is geboren lijkt me dat lastig omdat we het willen vieren op het strand (gewoon etentje enzo) bedankt alvast
Afhankelijk van hoe je het wil vieren denk ik... Maar pas met 36 weken zou ik niet doen. Misschien rond 30/32? Heel erg afhankelijk van hoe je je voelt maar dat kan je slecht voorspellen. Met een newborn zou ik niet voor een bruiloft gaan, dan liever wachten tot kindje net wat ouder is. Of alleen trouwen in het stadhuis, als je echt graag snel wil trouwen.
ja zijn van plan alleen directe familie uit te nodigen en dan wat te gaan eten op het strand max 7 volwassenen 2 kinderen exclusief ons dus in totaal max 9 volwassenen en 3 kinderen zonder de baby met baby wordt het 4 kids
Dan zou ik kiezen voor net iets eerder (34-35 weken), dan draait het wel nog echt om jullie als koppel. Als de baby er is heb je weer zoveel andere dingen aan je hoofd, dus dan zou ik idd ook wat langer wachten. Wij waren net verloofd toen ik zwanger werd van de eerste; omdat ik liever niet wilde trouwen toen ik zwanger was hebben we het uitgesteld, en nu lijkt trouwen vooral een hele dure bedoeling die niet in verhouding staat tot het krijgen van een kind heb dus wel een beetje spijt dat we niet toch getrouwd zijn voordat er een kindje kwam...
Ik was 34 weken zwanger en heb een geweldige dag gehad. Ik zou het niet later plannen, mijn bevalling begon met 36+5. Maar volg vooral je eigen gevoel. Ik vond het zelf erg leuk om dezelfde achternaam te hebben, maar dat is een detail . Veel plezier met de voorbereidingen
Ik ben getrouwd met 36 weken. Maar wij hebben het gratis gedaan en waren van plan om daarna een feest te houden. Maar aangezien dochterlief zo’n enorm slechte slaper is hebben we dat na 2,5 jaar nog steeds niet gedaan. De kans dat de baby al komt met 36 weken is niet zo heel groot. De kans dat je niet meer zo mobiel bent als je zou willen is veel groter. Dus afhankelijk van hoe erg je het zou vinden om niet de hele avond te dansen oid zou ik het of met 36 weken doen of een heel stuk later. Iig niet met een newborn.
Wij zijn voor de baby getrouwd. Stadskantoor, kleine ceremonie, 2 getuigen en wij, 15 minuten later stonden we buiten. Hierdoor is wel alles in 1 keer voor de baby geregeld! Wij zijn van plan om over een jaar of 2 een grote bruiloft te houden maar hebben het dus zo gedaan ivm baby
36 weken vind ik erg laat, zou zelf kijken of het iets eerder kan. Ik ben getrouwd toen ik 31 weken zwanger was en dat was net goed. Een paar weken later had ik het allemaal al veel vermoeiender gevonden en had ik er dus minder van kunnen genieten
in mijn vorige zwangerschap viel de vermoeidheid gelukkig mee ben tot het einde door gegaan met nieuw huisje klaar te maken enzo en dag waarop bevalling begon nog flink wezen winkelen en naar t bos geweest met de honden en ben niet van plan te gaan dansen ga naar een strandtentje waar we lekker wat gaan eten kletsen kinderen spelen meer niet waarschijnlijk later ook een groter feest houden nu zijn die middelen er nuet voor ik zit er eigenlijk ook alleen mee dat als de bevalling begint (op het moment vab trouwen of ervoor)hoeveel het kost om te annuleren ed niet zo zeer hoe ik mij voel want ga all een maar beetje lekker eten kletsen paar foto s maken
Wij trouwen over 5 weken, dan ben ik 28 weken. Ik wilde het risico niet nemen om het later te doen, en aangezien mijn bekken nu beginnen te protesteren ben ik daar toch wel blij mee, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk! Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt, en zo te horen is dat heel erg klein. Wij wilden ook graag gratis trouwen & dan later zelf een ceremonie in een achtertuin, maar dit kon alleen in eigen gemeente (andere omliggende gemeenten kon het sinds begin dit jaar alleen als je daar echt woonde) en de eerste mogelijkheid was ergens in Augustus. Hou daar dus wel rekening mee. Weet niet waar je woont, maar in sommige gemeenten kun je wel voor rond de €200,00 trouwen en dan hoef je ook niet per se op maandagochtend 09:00
Vriendin van mij is vrij laat in haar zwangerschap gaan trouwen en dat viel dr ontzettend tegen volgens mij. Alles was zwaar en teveel , helemaal aan het einde , en ze kon niet wachten tot iedereen opgerot was volgens mij
Wij zouden trouwen op maandagochtend als ik 33/34 wkn zwanger zou zijn.. Met 27 wkn werd ik opgenomen en onze zoon is met 28 wkn geboren ivm PE/HELPP.. wij zijn alsnog naar het gemeentehuis geweest, terwijl zoonlief net was overgeplaatst naar het streekziekenhuis.. Ik zou dus niet kiezen voor einde zwangerschap...
Wij zijn getrouwd toen onze dochter ruim een half jaar was. Ik wilde een bruiloft met alles erop en eraan zoals we hem altijd wilde . Nooit spuit van gehad..wilde een witte jurk en lekker kunnen eten en drinken wat ik wilde op onze dag. Succes met je keuze!
Ik ben in de zwangerschap van mijn dochter getrouwd met bijna 31 weken. Ging prima en was ook heel fit. Bruiloft met alles erop en eraan. Deze zwangerschap moet ik er niet aan denken met dat termijn te gaan trouwens. Al 8 maanden kotsmisselijk en lichamelijk echt een wrak. Dus ja ligt er echt aan hoe jij je voelt, maar ik zou het wel eerder doen. Met 36 weken wordt het sowieso vaak lichamelijk zwaarder. Zelf zou ik nu zeggen lekker keer na je bevalling en anders niet later dan 32 weken.
Getrouwd met 32 weken. Had een mooie buik, was goed te been en geen last van kwaaltjes. Zou het zo weer doen! Maar wel met dezelfde man
Ik zou niet met een piepjonge baby in het huwelijksbootje stappen. Het is namelijk nu nog zo lastig in te schatten hoe je je tzt voelt, bijv. met het energie level of waar je hoofd dan naar staat. En wat anderen ook zeggen: wat voor soort bruiloft wil je? Graag met een baby erbij of liever zonder? En vind je het belangrijk alles te kunnen eten en drinken waar je zin in hebt, en dat je bijv. een paar glazen alcohol niet hoeft laten staan? Zelf heb ik er geen ervaring mee dus ik kan geen persoonlijke tips geven. Maar een andere optie is (dat heeft een kennis van mij gedaan) pas te trouwen als je kindje 5 jaar is (of rond die koers). Dan is er ook een echte 'rol' voor hem of haar weggelegd bij de bruiloft en dat is onvergetelijk. Dus ik zou bijna willen vragen 'waarom nu?' maar daarover gaat jouw vraag niet. Succes met de keuze!