Ik durf me niet toe te geven aan mijn zwangerschap... Ik ben zondag 5 weken zwanger, weet ik na 5 tests gedaan te hebben. Afgelopen jaar kreeg ik drie miskramen, heel ellendig allemaal. Afgelopen woensdagochtend verloor ik even bruin bloed, dat verdween daarna gelukkig weer. Maar ik ben zo bang! Ik geloof het gewoon nog steeds niet en ik ben doodsbang het weer kwijt te raken. Wat ik wil? Gewoon even luchten denk ik
Ik snap je helemaal... daarom heb ik twee weken lang bijna dagelijks een test gedaan en met 5.2 weken een echo geboekt
Niet heel veel, verdikt BM slijm en een holte met twee blobjes erin... Vanmiddag mag ik gaan kijken of er al meer te zien is
Gefeliciteerd! Ik snap dat je t nog niet durft te geloven... herken ik wel ookal ben ik nu bijna 17 weken zwanger heb ik daar nog last van. Ook 2x een mk gehad namelijk en zwanger worden is hier niet bepaald van een leien dakje gegaan.
Houd de moed erin! Ik ook 3 MK en nu pril zwanger... Blijft eng, maar ik mag gelukkig al voor de tien weken een echo. Kun jij ook om vragen!
Gefeliciteerd!!kan me voorstellen dat het heel eng is na 3 miskramen!Ik duim voor je dat het nu goed blijft gaan en je eindelijk kunt gaan genieten van zwanger zijn!!
Dank allen! Ik mag 10 januari een echo in het ziekenhuis waar ik al onder behandeling was. Dan zal ik rond de 6/7 weken zitten ongeveer. Wat gaat de tijd dan toch langzaam he? Patruusje, was er nu al meer te zien bij jou? HLin ik duim voor jou!
Ja er was een hartslag te zien en ze kon meten dat ik exact op 6 wkn 3 dgn zat... Dus mijn missie was geslaagd!