4,5 maand oud en 's nachts klaarwakker en gezellig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petra2278, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi hoi,
    mijn zoontje is dus 's nachts wakker....gezellig wakker.
    kletsen, beetje geluidjes maken...klinkt allemaal heel gezellig.
    na 20 min ga ik vaak even kijken, leg ik hem recht en stop ik hem opnieuw in. Hij is dan helemaal enthousiast...maar ik reageer er niet op, kijk hem zoveel mogelijk niet aan (hoe moeilijk ook hoor!!)

maar dit duurde dus vanacht zo'n 2 uur, van 03:00 tot 05:00 u. Uiteindelijk dus 2e x geweest om 04:30 u en schone luier gegeven (dikke plasluier) en toen is hij in slaap gevallen. Zag ook wel dat hij moe was...

Hij heeft niet gehuild, niet gejengeld en het is zeker geen honger. Hij wil in prinicpe ook niet uit bed gehaald worden, want als hij overdag wakker wordt begint hij na een tijdje toch echt te huilen van: hallo...ik ben wakker hoor!!

Maar goed, hij is wel wakker en ik dus ook. Gelukkig werd hij vanochtend pas 08:00 u wakker dus ik heb toch nog aardig wat kunnen slapen.

Ik vraag me af wie dit herkent....misschien hoort het wel bij een sprongetje hoor...

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

mijn dochter is ook 4,5 maand, ze heeft bij het vorige sprongetje dit ook gehad, nu heeft ze het niet midden in de nacht, maar na de fles van 23.00, dan ligt ze ook geluidjes te maken, te brabbelen en dit hoedt ze zeker tot een uurtje of 1, half 2 vol, als ik dan naar haar toe ga krijg ik ook een brede glimlach......ik kijk haar verder ook zo min mogelijk aan, geef haar de speen een aai over de bol en loop weer weg, ik denk wel dat het met de sprong te maken heeft, ze was de afgelopen dagen een heel stuk vrolijker dus dacht dat we het hadden gehad, maar sinds gisteren is ze weer erg hangerig, dus nog niet helemaal door de sprong heen denk ik.......

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha dit is echt een fase herken het meteen. Heeft mijn zoon ook gehad rond die leeftijd. lekker kwekken 's nachts. Wij zeiden altijd "aah daar is het ochtendgebed weer" haha. Ik ging er wel eens heen en stopte hem dan weer in, maar hij viel uiteindelijk zelf wel weer in slaap.

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja hoort volgens mij bij 19 weken sprong.

5. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Hoi,

Hier ook rond die tijd. (meisje is nu 6,5 maand)
    We lagen dan zelf ook te lachen en glunderen in bed, tot het een aantal nachten achter elkaar was :p

Maar inderdaad: fiepje geven, lekker instoppen en daarna sliep ze weer heerlijk. Ging ook vanzelf weer over.

Gr.

6. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Verder geen aandacht aanbesteden, als hij een nieuwe luier nodig heeft dan verschoon je die. Maar eigenlijk kan je denk ik het beste niet gaan kijken, als hij toch niet huilt. Dan heeft hij door dat het dan nacht is en mama/papa ook aan het slapen is.

Deel Deze Pagina