Mijn dochtertje van 3 maandjes draait zich nu 's nachts om in haar bedje. En dan bedoel ik niet van haar rug naar haar buik, maar ze gaat met haar hoofd aan het voeteneind liggen. Ze draait zichzelf helemaal om door met haar voetjes de lucht in te gaan (terwijl ze in een puck a baby zit). Nu ben ik zo bang dat ze straks onder de dekens schuift of wat dan ook. Hebben jullie tips?
Hier deed ze dat ook op een gegeven moment en ik heb toen een tijdje geen dekentjes meer in bed gehad. Maar ja, hier was het zomer en warm weer. Nu doet ze het ook wel eens maar dan gaat ze bovenop de dekens liggen.
Slaapzak? ipv puckababy. Ik weet dat er pyama-slaapzakjes bestaan. Dus zeg maar een hele dikke pyama. Dan heb je ook geen dekentje nodig. Is dat een idee?
Het is opzich een goed idee, maar die puck a baby heeft ze echt nog nodig. Ze is zo onrustig in haar slaap nog, en maait nog heel veel met haar armpjes en slaat zichzelf daardoor ook wakker
Hier daarom dus geen dekentje in bed. Mijn zoontje is nu 13 maanden, maar deedd dat ook allo die leeftijd, met als gevolg een keer echt onder de dekens gekomen. Was toen gelukkig gieren en krijsen, dus we kwamen er op tijd achter. Hij heeft nu een dikke slaapzak met mouwtjes en dit in combinatie met pyjama is warm genoeg. Hier voorlopig geen dekentjes in bed dus!
ik zou toch echt geen puckababy meer aan doen dan ze kan dan met haar handjes ook de dekentjes niet weg doen. of idd geen dekentjes meer dan
Hihi, grappig om te lezen! maar het is niet handig natuurlijk. Ik zou de deken uit het bedje halen. En eventueel een dikkere slaapzak aandoen.