Draaien in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Humbly89, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Liam heeft sinds gisteren door dat hij kan rondjes draaien door het bed heen,, dan zet hij zit zow ineens af met zijn voeten en gaat hij het hele bed door,, hahaha heel lief om te zien natuurlijk alleen nou slaapt hij niet meer,, kan hem laten huilen heeft geen zin, slaapzak aan maakt het alleen maar erger,, hij had een zijligkussen maar daar rolt hij overheen dus die is oowk weg,, hij wil niet op zijn rug slapen ( ivm trauma van reflux ) hahaha dusss iemand de gouden tip hoe meneer rustig wil bijven liggen??

Liefszzzz

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Een knuffel in zijn handjes drukken?
    Gelukkig blijft mijn meisje de meeste tijd liggen.
    Ik leg haar dan alleen in bed wanneer ze echt slaap heeft / moe is.
    Anders is het toch brullen geblazen...
    Maar ik geef haar altijd haar speentje en een zachte knuffel, die drukt ze dan tegen zich aan.
    Maar ze slaapt ook in een slaapzak, dan kan ook helpen.
    Ze kan dan alleen maar op de zij liggen en weer terug rollen, en (nog) niet met haar voetjes tegen de spijlen om zich af te zetten.

3. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Euhm, tja, je kunt hem moeilijk vastbinden! ;)
    Hier hetzelfde, ik laat dr maar dr gang gaan, ze valt wel in slaap maar in hele vreemde posities......Succes!

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ook hier eentje die haar hele bed rond tourt ;).
    Ze ligt in een slaapzak en ik laat haar gewoon d'r gang gaan, en idd, ze valt van eigens in slaap in de raarste houding en ze wordt er gelukkig niet wakker van.
    Ik heb haar eerst onder een dekentje gelegt, maar daar kroop ze uit en bengelde haar benen tussen de speilen door, en daar werd ze wel wakker van, dus hier gebruik ik een slaapzak en dat werkt tot nu toe prima.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja hier ook al afgeknelde beentjes. De slaapzak gaat hier weer aan. gelukkig is haar kamertje koeler :)

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties,, heb geprobeerd een slaapzakje aan te doen en Liam ging helemaal over de rooie :( ,, tot klokhalsen aan toe,,
    hij heeft een spuugdoek waar hij meej slaap en een speen die is gewoon standaard geworden hier haha en nog wil hij niet slapen :( nou jah ik kijk wel of het over een paar dagen nog zow is anders maar wat anders verzinnen :)

Liesfsz

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als het eenmaal een draai kont is hou je het denk haast neit tegen.
    mijn dochter is er ook zo 1, die doet dat nog steeds, ligt gerust overdwars in bed (met dr benen door de spijlen)

8. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    - Slaapzak. Probeer eens een ander model (groter, zachter, ongevoerd, mouwloos)
    - Extra lange slaapzak onderaan instoppen onder het matras.
    - Strak instoppen: lakentje en dekentje en overdwars nog een lakentje er overheen die je aan de zijkanten heel ver instopt.
    Geen ontsnappen meer aan.

Of inderdaad in een rare houding in slaap laten vallen en na een half uur slapen (slaapt dan diep) in een gezonde houding leggen.

9. Murron

Murron Actief lid

13 aug 2007
    127
    0
    0
    Ik doe een laken opvouwen tot een soort band en die ter hoogte van haar middel en om het matras vouwen...en dan het gewone dekentje erover+slaapzakje aan. Werkt als een trein...bij ons tenminste!

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Luca sliep altijd netjes op zijn rug in zijn slaapzak tot gisteren. Gisterenmorgen vonden we hem wakker op zijn buik in zijn slaapzak gedraaid terwijl zijn slaapzak onder de matras is vastgemaakt!!!!!

Vanacht werd ik even wakker om 04.30 uur omdat ik Luca hoorde jengelen. Dat was 5 minuutjes en toen is hij en ik ook weer in slaap gevallen.

Vanmorgen vonden we hem dus weer opnieuw op zijn buik in zijn slaapzak gedraaid maar nu lag hij nog te slapen. Waarschijnlijk heeft hij zich om 04.30 op zijn buik gedraaid en is toen wat gaan huilen en op zijn buik weer in slaap gevallen. Hij zich nog niet terug draaien.

Ik laat het maar zo maar hou het wel allemaal even scherp in de gaten.

Veel liefs
    Nataly

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

ik heb de deken van Liam overanders in bed gedaan zodat ik hem strakker vast kan maken en hij slaapt nu gelukkig :D haha hopelijk is dit een oplossing want hij was gisteren niet meer te genieten :(

dank jullie voor jullie antwoorden :D

Liefszz

Deel Deze Pagina