hallo allemaal, Ik heb even een vraagje, onze woelwater is altijd ingebakerd geweest, nu zijn we dat aan het afwennen en dat gaat verbazend goed, slaapzak gekocht mouwen dicht gemaakt en slapen maar, eerst was het ff een gevecht, maar nu weet hij niet beter. Maar nu na nachten doorslapen wordt meneer huilend wakker en dan ga ik kijken en wat nu....... ligt hij met zijn hoofd op het voeteneind...... helmaal huilen want dat ligt natuurlijk niet kekker met je hoofd tegen een hard stuk bed. maar goed, dus wij een handdoelrol aan de zijkanten gelegd, maar ook dat helpt niet. Heeft iemand hier ervaring mee of natuurlijk tips... ik hoop dat iemand mij kan helpen, want hij is gewoon saggo doordat hij steeds wakkker wordt.... groetjes angelique
Onze kleine meid gaat ook haar hele bedje door. In het begin werd ze wel eens wakker in een ongemakkelijke positie, kontje tegen hoofdeind en hoofdje helemaal klem bijvoorbeeld. Nu na een maandje draait of kruipt ze terug naar een comfortabelere positie. Het enige wat ik je kan aanraden is het slaapzakje onderstoppen met een lakentje er strak over, of laten doorwoelen. Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar op een gegeven moment gaan ze echt terug draaien. Voordat Vicky dat kon was het een paar nachten eruit en goedleggen, maar zij ging meteen verder slapen, dat geluk hadden wij dan weer de meeste nachten
hoi hoi, bedankt voor je berichtje, joey is nu 6,5 maand oud, helaas is zijn slaapzak alweer te kort om in te stoppen, maar voor de volgende maat is hij weer te klein, dus moet dan maar door laten woelen hahahah.. tja de ene keer gaat het goed, als hij een drukke dag heeft gehad, dan gaat het weer mis. maar glukkig is het het bij ons ook zo van eruit, recht leggen speen erin en doorslapen maar, dus dat is wel fijn. nou ja we wachten het maar af... groetjes angelique
esmee gaat nog steeds het hele bed door in dr slaap. heb geen tips voor je om er van af te komen , je kindje zal denk van zelf wel weer de andere kant op draaien zodat hij weer goed ligt
Mijn dochter heeft altijd al gedraaid en gewoeld. Nu nog steeds, we horen beneden haar bedje bonken! Ik heb haar altijd laten gaan ondanks dat ze echt wel eens onderstebovenomgekeerdklem wakker werd. Zelfs als we haar instopte draaide ze net zolang tot ze helemaal weer anders lag. Dus ik weet niet of je het wel tegen kan gaan....
hier hebben we ook een tijdje een hoofdbonker gehad. met zijn koppie tegen de spijlen en later ook met zijn armen en benen door de spijlen heen. Eerst was het huilen en later niet meer, dan lostte hij het zelf op. elke keer hebben we hem snachts zonder iets te zeggen, weer rechtgelegd in bed en dan sliep hij meteen weer. Met de armen en benen door de spijlen nu precies zo. het is een fase en die gaat weer over. de handdoekrollen worden afgeraden door consultatiebureau, ze kunnen stikken als ze met neus en mond ertegen aan komen te liggen. (vandaar die spijlen ook) het hoofdbonken is niet gevaarlijk, omdat de schedelvorm de fontanel beschermd. maar als wij het hoorden reageerden we wel meteen. Oja wij stopten wel een klein knuffeltje met lange benen tussen het matras en de meest favourite spijl in. dat leek ons wat zachter! groetjes
He Angelique, Weer slaapproblemen met Joey? Gaat het verder wel goed inmiddels? Ik heb verder niet echt tips voor je. Mijn oudste is ook zo'n draaikont en die vind ik overal terug (ook wel eens op de grond overigens, nu hij in een normaal bed slaapt). Hij gaat vaak zitten en valt dan weer om in zijn slaap. We hebben hem zelfs met 4,5 maand uit de wieg moeten halen, omdat hij zo schoof dat de wieg bijna omviel. De jongste is tot nu toe een hele rustige slaper. Die kan nog prima in de wieg hoewel hij veel groter en zwaarder is dan zijn grote broer op die leeftijd.