onze kleine meid draaid sinds 4 maand op haar buik eerst deed ze het niet in bed nu wel ik vind haar nu staads op haar buik s,morgens en vind dit wel een beetjes eng heb het volgende al geprobeerd slaapzakje onderaan wat onder het matrasje komt gewoon los en ook het lakentje goed om haar heen doen strak heeft ook geen succes , ook heb ik zo,n kussentje voor voorkeurshouding dan kan ze ook niet op haar buik rollen maar ik vind haar met slaapzak onderste boven op haar buik in bed heb jij misschien een tip ben echt bang dat ze een keer plat op haar gezichtje gaat liggen liefs yvonne mama van iris nu 5.5 maand
Zoooo, die kleine van jou is lekker beweeglijk. Misschien moet je een lange slaapzak pakken en deze onder de matras leggen en het bed verder goed kort opmaken. Verder zou ik het niet weten.
ik heb nog wel nieuwe slaapzakje van 1 meter kan dit mel onze meid is nu 65 cm de slaapzakjes van 70 cm waren wat te klein aan het worden heb dus nu 80 cm iris is echt heel gewegelijk eigenlijk al in de zwngerschap schopte ze me al bont en blauw van binnen en ze ligt al vanaf het bedin niet op de zelfde plak als waar ik haar heb neegelegt
Milan draait zich ook vanaf 4 maanden om en zwerft dus ook het hele bed door. In het begin draaide ik hem elke keer terug. Maar daar ben ik nu mee gestopt. Hij tild zijn hoofd heel goed op en verder draait hij zichzelf om. In het begin vond ik het wel eng, maar je kunt ook niet alles voor zijn. Wel heeft hij geen dekentje enzo in bed, zodat hij daar niet onder kan verdwijnen.